قطعات خودرو

اعلام قیمت اینیوس گرنادیر، دو برابر گران‌تر از فورد برانکو!

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، اینیوس گرنادیر از اوایل سال ۲۰۲۴ در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد. قیمت پایهٔ این خودرو از ۷۱,۵۰۰ دلار آغاز می‌شود و در نسخه‌های بالاتر به ۸۰ هزار دلار می‌رسد.

 

اینیوس گرنادیر در سه‌ماههٔ نخست سال ۲۰۲۴ در بازار ایالات‌متحده و کانادا عرضه خواهد شد و حالا این شرکت نوپا قیمت آفرودر خود را اعلام کرده است. قیمت پایهٔ گرنادیر در ایالات‌متحده از ۷۱,۵۰۰ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که نسخه‌های ترایل‌مستر و فیلدمستر هردو ۷۹,۱۹۰ دلار قیمت دارند. برای مقایسه، قیمت فورد برانکو چهاردر با پیشرانهٔ ۲.۳ لیتری ۳۰۰ اسب بخاری از ۳۹,۵۴۰ دلار و لندروور دیفندر ۱۱۰ با پیشرانهٔ ۲ لیتری ۳۰۰ اسب بخاری از ۵۹,۷۷۵ دلار آغاز می‌شود. اینیوس پذیرش پیش‌سفارش‌ها برای گرنادیر را به‌زودی آغاز خواهد کرد.

گرنادیر در ایالات‌متحده صرفاً با پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ ب‌ام‌و عرضه می‌شود که ۲۸۵ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال نیروی موتور هم صرفاً توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک صورت می‌گیرد. این خودرو روی شاسی نردبانی ساخته شده و به سامانهٔ چهارچرخ محرک دائمی مجهز است. ازجملهٔ تجهیزات استاندارد این شاسی‌بلند بریتانیایی هم می‌توان به دستیار پارک جلو، گرم‌کن آینه‌های جانبی و گرم‌کن آب‌پاش‌های شیشهٔ جلو اشاره کرد.

نسخهٔ ترایل‌مستر برای کسانی در نظر گرفته شده که قصد رفتن به آفرودهای جدی را دارند و به‌صورت استاندارد به اسنورکل، خروجی برق ۴۰۰ ولت و باطری کمکی مجهز است. نسخهٔ فیلدمستر اما برای آفرودهای سبک‌تر است و رینگ‌های ۱۸ اینچی، پنجره‌های سافاری، صندلی‌های چرمی مشکی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، کف‌پوش‌های کارپت و سیستم صوتی قوی‌تر از ویژگی‌های آن هستند. برای گرنادیر همچنین پکیجی بنام Rough Pack هم قابل سفارش است که قفل دیفرانسیل جلو و عقب و لاستیک‌های آل‌ترین گودریچ را به همراه دارد. این پکیج برای نسخهٔ پایه و فیلدمستر با قیمت ۲,۸۵۰ دلار قابل سفارش است اما در نسخهٔ ترایل‌مستر به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود.

خریداران می‌توانند از بین ۱۰ رنگ بیرونی مختلف برای گرنادیر یکی را انتخاب کنند که فقط سفید اسکاتلندی بدون هزینه است و رنگ‌های دیگر ۷۹۵ دلار قیمت دارند. همچنین رنگ متفاوت سقف هم با قیمت ۱,۲۸۰ دلار برای رنگ‌های سفید و مشکی بدنه قابل سفارش خواهد بود. در داخل خودرو هم آپشن‌هایی مثل تودوزی چرمی مشکی یا دورنگ با قیمت ۲ هزار دلار، گرم‌کن صندلی‌های جلو با ۵۳۵ دلار، ارتفاع‌سنج و قطب‌نما با ۳۱۵ دلار و سیستم صوتی ارتقاءیافته با ۷۰۰ دلار قابل سفارش خواهد بود. گرنادیر با گارانتی ۹۶ هزار کیلومتری عرضه خواهد شد و سه سال گارانتی رنگ و لوازم جانبی هم خواهد داشت.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *