قطعات خودرو

فروش تیگارد X35 در روسیه

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، اولین نسخه‌های بایک X35 (تیگارد X35) با جعبه‌دنده دستی وارد نمایندگی‌های این شرکت چینی در روسیه شده‌اند. نسخه‌های دارای جعبه‌دنده متغیر پیوسته نیز از ۱۵ می وارد نمایندگی‌ها خواهند شد.

شعبه روسی شرکت بایک اعلام کرده که فروش این خودرو تا پیش از پایان ماه مه آغاز خواهد شد. بنابراین حین تحویل این خودروها به نمایندگی‌ها، مدیران نمایندگی می‌توانند خریداران احتمالی جدیدی برای این مدل جذب کنند.

نکته دیگر اینکه یک نمایندگی اعلام کرده قصد دارد این مدل را با قیمت ۱.۷۵ میلیون روبل (957 میلیون تومان) به فروش برساند، در حالی که قیمت اولیه آن ۱.۹۹ میلیون روبل (یک میلیارد و 100 میلیون تومان) اعلام شده است. بنابراین یا فروش این مدل از ابتدا با تخفیف همراه است یا این نمایندگی در اعلام قیمت خودرو اشتباه کرده است.

نسخه اتوماتیک این خودرو در ایران با نام تیگارد X35 عرضه می‌شود. مونتاژ تیگارد X35‌ را سانیار موتور پارسیان برعهده دارد، شرکتی که براساس همکاری بایک و دیار خودرو شکل گرفته است. تیگارد X35 از مدتی پیش وارد بازار ایران شد و با قیمت یک میلیارد و 45 میلیون تومان توسط این شرکت به فروش می‌رسد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *