قطعات خودرو

افتتاح اولین فرودگاه خودروهای پرنده در جهان

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، این سایت پیش‌نمایشی از برنامه‌های مفصل برای یک بندرگاه هوشمند محسوب می‌شود. اوربان ایر پورت معتقد است این بندرگاه‌های جدید یک انقلاب در زمینه حمل‌ونقل هوایی و سبز آینده خواهد بود. با وجود برنامه‌هایی برای تأسیس چنین مکان‌هایی، اوربان ایر پورت امیدوار است استفاده تجاری این مکان‌ها برای زیرساخت‌های جهانی بندرگاه‌های خودکار و ویژه را به نمایش بگذارد.

 

 

 

 

این شرکت به دنبال تأسیس شبکه ملی سایت‌های ایر وان در بریتانیا است. اولین جایگاه ایر وان در کاونتری افتتاح خواهد شد یعنی جایی که پروژه‌های جاه‌طلبانه‌ای برای تست و آنالیز داده‌های واقعی تعریف شده است.

این پروژه خلاقانه از حمایت دولت بریتانیا برخوردار است. اوربان ایر پورت می‌گوید شبکه بندرگاه‌های ایر وان به شرکت‌ها و افراد اجازه خواهد داد بارها و مسافران را با استفاده از حمل‌ونقل سبز و هوشمند جابجا کنند و دیگر خبری از ترافیک‌های کلافه کننده شهری نباشد. اولین بندرگاه عمودی ایر وان به عنوان سنگ بنای پروژه‌های آتی که هدفش تأسیس بیش از ۲۰۰ سایت در سراسر جهان است عمل خواهد کرد.

هر واحد پذیرای پهبادهای خودکار خواهد بود، پهبادهایی که به عنوان تاکسی در خدمت افراد خواهند بود. استفاده از پهبادهای خودکار برای حمل‌ونقل مواد غذایی و بارهای دیگر توجه برخی شرکت‌های مشهور حمل‌ونقل از جمله UPS را به خود جلب کرده است.

 

 

 

 

به دلیل ابعاد کوچک بندرگاه‌های ایر وان، این سایت‌های منحصربه‌فرد را می‌توان در نقاط مختلفی نصب کرد. اوربان ایر پورت یک بندرگاه عمودی شناور با نام مارین وان را ارائه می‌کند که ویژگی‌های جذابی دارد. همچنین سایت‌هایی که روی زمین تأسیس می‌شوند با نام ترا وان شناخته خواهند شد.

عمود بودن این مکان‌ها باعث می‌شود هواپیماهای کنونی امکان استفاده از آن را نداشته باشند. تمرکز روی این زیرساخت‌ها به معنی حمایت از تولید وسایل نقلیه عمودپرواز است. به این ترتیب باید قوانین ویژه‌ای نیز تهیه و تصویب شود. مؤسس اوربان ایر پورت می‌گوید:

 

تأسیس ایر وان یک لحظه استثنایی است چراکه استارت عصر جدید حمل‌ونقل، عصر بدون آلایندگی، عصر تردد بدون ترافیک و بین‌شهری خورده است. مردم از این به بعد سالم‌تر، شادتر و ارتباطی‌تر از همیشه تردد خواهند کرد. خودروها جاده‌های خودشان را دارند و قطارها نیز روی ریل‌های خودشان حرکت می‌کنند. برای هواپیماها فرودگاه‌های زیادی تأسیس شده‌اند و حالا نوبت به وسایل نقلیه عمودپرواز رسیده است که از اوربان ایر پورت سود ببرند

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است