قطعات خودرو

افزایش قیمت دوباره جیپ رانگلر ۴xe

پدال – جدیدترین اخبار از جیپ نشان می‌دهد مدل سال ۲۰۲۲ رانگلر ۴xe بازهم با افزایش قیمت مواجه شده است. اگرچه افزایش قیمت‌های قبلی این خودرو نسبتاً ملایم بوده اما جدیدترین آن‌ها نشان دهنده رشد قیمتی ۱۰۰۵ دلاری است. با احتساب تغییرات قیمتی رانگلر ۴xe در یک سال گذشته به رقم قابل‌توجه ۴۶۳۵ دلاری می‌رسیم که ۹ درصد افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

خب با این تفاسیر باید گفت قیمت رانگلر آنلیمیتد صحرا ۴xe از ۵۴۱۲۵ دلار شروع می‌شود درحالی‌که برای مدل روبیکان ۴xe باید ۵۷۸۲۵ دلار پرداخت کرد. این دو خودرو در ابتدا با قیمت‌های ۴۹۴۹۰ و ۵۳۱۹۰ دلاری معرفی شده بودند و خب می‌توان میزان افزایش قیمت این آفرودر محبوب را درک کرد.

همچنین گفته شده هیچ تغییری در لیست تجهیزات استاندارد رانگلر ۴xe رخ نداده است. اگر به دنبال خرید این خودرو برای ماجراجویی‌های خارج از شهر هستید قطعاً در راه انتخاب مدل الکتریکی شده تردید خواهید داشت چراکه تغییرات قیمتی فراوانی برای آن رخ داده است.

البته باید به این نکته اشاره داشت که رانگلر ۴xe مشمول قانون مشوق‌ها و تخفیف‌های مالیاتی ۷۵۰۰ دلاری می‌باشد.

جیپ رانگلر ۴xe الکتریکی شده به پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو و واحدهای الکتریکی مجهز بوده و قدرت کلی ۳۷۵ اسبی و گشتاور ۶۳۷ نیوتون متری دارد. باتری ۱۷ کیلووات ساعتی این خودرو در حالت الکتریکی شعاع حرکتی ۳۴ کیلومتری را فراهم می‌کند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *