قطعات خودرو

بازرگانی پارسیان قطعه شهاب تنها نماینده آذین تنه در ایران

 

شرکت تولیدی آذین تنه در سال 1373 با هدف تولید تولید ترمز بادی خودروهای سنگین آغاز به کار کرد. دو سال بعد، با تولید بوستر ترمز پیکان جزو اولین تولیدکنندگان سیستم ترمز خودروهای سبک در ایران شد. در سالهای پس از آن همکاری آذین تنه با شرکت های Bosch و AP Lockheed و دریافت لیسانس تولید سیستم ترمز از این شرکت ها منجر به بهبود کیفیت و رضایت مشتریانش شد.

 

در سال های اخیر آذین تنه توانسته است با جذب فارغ‏التحصیلان و نخبگان جوان از دانشگاه‏های مطرح کشور و همچنین استفاده از تجارب کارکنان باسابقه این صنعت، فرآیندهای تولیدی خود را بهبود داده و به یکی از پیشتازان داخلی سازی تولید قطعات خودرو تبدیل شود. هم اکنون بسیاری از قطعاتی که در سال‏های گذشته از کشورهای دیگر وارد می‏شد، توسط تیم مهندسی این شرکت توسعه داده شده و در داخل کشور تولید می‏شود.

 

 

مزیت اصلی آذین تنه زنجیره تأمین آن است. آذین تنه بیش از 120 تأمین‏کننده در ایران و دیگر نقاط جهان دارد و در حدود 5000 نفر در این زنجیره فعالیت دارند. علاوه بر این، برای تأمین به موقع نیاز مشتریان، سه شرکت در کشورهای ترکیه، کانادا و آلمان تاسیس شده تا در سریع‏ترین زمان، امکان پاسخ‏گویی به مشتریان وجود داشته باشد.آذین تنه همواره در تلاش است با به کارگیری استانداردهای جهانی، کسب و کار مشتریانش را به عنوان شرکای تجاری خود، توسعه دهد.

 

 

هدف نهایی این شرکت به عنوان یکی از نخستین تولید کنندگان قطعات اتومبیل در ایران، تولید در کلاس جهانی است. برای رسیدن به این مقصود محصولات و برندهای جدیدی در حال اضافه شدن به سبد محصولات تولیدی این شرکت هستند. تجربه چندین ساله این شرکت مسیر پیشرفت را هموار کرده است؛ لذا در سال های اخیر، آذین تنه توجه بیشتری به افزایش سرعت ارائه خدمات و کیفیت محصولات خود داشته است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *