قطعات خودرو

با تعطیلی واحد‌های صنفی کار درست نمی‌شود

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به تمدید تعطیلی بازار بزرگ تهران و واحد‌های صنفی از چهارم تا دهم اردیبشهت ماه گفت: تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در تداوم تعطیلی واحد‌های صنفی هستیم؛ اما با تعطیلی واحد‌های صنفی کار درست نمی‌شود.

قاسم نوده فراهانی یادآورشد: به تمام واحد‌های صنفی ابلاغ شده است که به منظور حفظ جان مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را به دقت رعایت کنند، اما تنها با تعطیلی واحد‌های صنفی کار درست نمی‌شود و اگر قرار است نتیجه مثبت بگیریم باید از ازدحام مردم در مترو، اتوبوس، بانک‌ها و ادارات جلوگیری و به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه جدی شود.

وی افزود: در حال حاضر واحد‌های صنفی گروه‌های ۲، ۳ و ۴ تا ۱۰ اردیبهشت ماه تعطیل هستند و در تداوم تعطیلی واحد‌های صنفی، تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم که رئیس جمهوری اسلامی ایران رئیس این ستاد است.

فراهانی در این خصوص که ساعات تعطیلی واحد‌های صنفی گروه یک در تهران به عنوان مشاغل ضروری چه ساعتی است، گفت: این واحد‌های صنفی که برای تامین نیاز‌های مردم نقش مهمی بر عهده دارند تا ساعت ۲۱ می‌توانند به فعالیت خود در تهران ادامه دهند.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحد‌های صنفی ۸۰ درصد است

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه همواره اصناف تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا بوده است گفت: بررسی‌های به عمل آمده نشان می‌دهد که متوسط رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین واحد‌های صنفی به‌خصوص گروه یک هم اکنون بیش از ۸۰ درصد است.

به تمام واحد‌های صنفی ابلاغ شده است که به منظور حفظ جان مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را به دقت رعایت کنند، اما تنها با تعطیلی واحد‌های صنفی کار درست نمی‌شود و اگر قرار است نتیجه مثبت بگیریم باید از ازدحام مردم در مترو، اتوبوس، بانک‌ها و ادارات جلوگیری و به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه جدی شود

رئیس اتاق اصناف تهران بیان کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغ استاندار تهران محدودیت‌های کرونایی در شهر‌های قرمز و نارنجی که هم اکنون ۳۰۱ شهر قرمز و ۹۵ نارنجی هستند، گروه‌های شغلی دو، سه و چهار تا ۱۰ اردیبهشت ماه تعطیل خواهند بود.

منبع: اتاق اصناف ایران

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *