قطعات خودرو

برگزاری انتخابات اتحادیه لوازم یدکی تهران بدون حضور اعضای هیئت مدیره فعلی

لوگو اتحادیه

اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران با انتشار فراخوان برگزاری این انتخابات و با اعلام اسامی کاندیدا‌های حاضر برای عضویت در هیئت مدیره و نیز کاندیدا‌های بازرسی اتحادیه، از همه فعالان صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات خواسته با حضور در دو شعبه اخذ رای مشخص‌شده نسبت به انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره اقدام کنند.

پس از اعلام هیئت عالی نظارت مبنی بر ممنوعیت حضور افراد دارای سابقه حضور در هیئت مدیره اتحادیه برای دو دوره، مخالفت‌هایی جدی با این مصوبه مجلس شکل گرفت. کار تا بدانجا پیش رفت که گفته می‌شد عده‌ای با نمایندگان مجلس مذاکره کرده‌اند تا با تنظیم و تصویب طرحی جدید، مصوبه قبلی اعتبار قانونی خود را از دست بدهد و افراد بتوانند بدون محدودیت برای عضویت در هیئت مدیره کاندیدا شوند. حالا با نگاهی به فهرست کاندیدا‌های واجد شرایط که از سوی اتحادیه منتشر شده به نظر می‌رسد این پیگیری‌ها بدون نتیجه بوده است و انتخابات اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات تهران بر اساس همان قانون قبلی و ممنوعیت حضور کاندیدا‌های دارای سابقه عضویت برای دو دوره در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد.

بنابر اطلاعاتی که خبرنگار «قطعات خودرو» بدست آورده است در این انتخابات 2 فهرست از سوی دو جناح رقیب خواهیم داشت. گزارش های تکمیلی درباره این 2 فهرست بزودی در اختیار همکاران قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است