قطعات خودرو

پنج خودروی الکتریکی جدید بنتلی در راه بازار است

به گزارش قطعات خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان – شرکت خودروسازی بنتلی دیروز در یک کنفرانس مطبوعاتی قول خود مبنی بر تولید خودروهای برقی را تایید کرد. این برند بریتانیایی برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ برنامه برقی سازی خود را شرح داد و گفت که موتور احتراقی نهایی خود را تا سال ۲۰۳۰ خواهد ساخت.

اکنون این شرکت بر اساس این برنامه پیش رفته و می‌گوید قصد دارد یک خودروی برقی را در سال ۲۰۲۵ روانه بازار کند و سپس یک موتور الکتریکی دیگر را عرضه خواهد کرد.

با توجه به اینکه این شرکت در حال حاضر تنها چهار مدل دارد (SUV بنتایگا، سدان فلاینگ اسپور، کوپه و کانورتیبل کانتیننتال GT ) احتمالا  کل خودروهای این نشان تجاری زودتر با خودرو‌های برقی کامل جایگزین خواهند شد.

مدیر عامل بنتلی، آدریان هالمارک، این مدل جدید را به عنوان یک “تغییرگر بازی” بدون ارتباط مستقیم با مدل موجود توصیف کرد. مدل‌های موجود سپس با رسیدن به پایان عمر خود با مدل‌های EV جایگزین می‌شوند، سرعت تبدیل آنها نشان می‌دهد که یک بنتایگا جدید در سال ۲۰۲۶، یک کوپه کانتینتال در سال ۲۰۲۷، یک کانتینتال کانورتیبل ۲۰۲۸ و فلایینگ اسپور جدید در سال ۲۰۲۹ هستند.

جایگاه بنتلی در گروه فولکس واگن به این معنی است که می‌توان  پیش‌بینی کرد که این مدل‌های الکتریکی جدید فناوری اصلی را با سایر مدل‌های سطح بالا در خانواده به اشتراک بگذارند.

 به نظر می‌رسد سرعت حرکت لامبورگینی به سمت الکتریکی‌سازی نیز با بنتلی مطابقت دارد، اما بنتلی تأیید کرده است که تمام خودرو‌های جدید هم مهندسی و هم در کارخانه موجود این شرکت در کرو، انگلستان، با سرمایه‌گذاری ۳.۴ میلیارد دلاری برای مدرن‌سازی و خنثی‌سازی کارخانه تولید می‌شوند. 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *