قطعات خودرو

رنگید؛ خودرویی از جیپ با ۱۸۵ اسب بخار قدرت

به گزارش قطعات خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان – جیپ برای سال ۲۰۲۲ خودرو ارزان قیمت خود را به روز کرد. این خودرو جزو یکی از خودروهای مقرون به صرفه جیپ به شمار می آید. رنگید نقطه شروع جیپ برای ساخت خودروهای خانوادگی است و جایگزینی مقاوم برای اکثر شاسی‌بلند‌های ساب کامپکت به شمار می آید.

رنگید دارای قابلیت یدک کشی در جاده های آفرود است اما مدل Trailhawk کمترین احتمال را دارد که به یدک کش نیاز داشته باشد. تمام نسخه های رنگید‌ با دو پیشرانه ارائه می شوند که رضایتمند نبوده است و از طرفی هرچه قیمت بالاتر می رود، مواد کابین به طور مداوم کاهش می یابد. جیپ رنگید ۲۰۲۲ به دلیل یژگی‌هایی مانند سانروف قابل جابجایی، بیشتر برای افرادی که این ویژگی‌ها را در اولویت قرار می‌دهند، مناسب است.

برای سال ۲۰۲۲، خانواده رنگید از موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری استاندارد قبلی استفاده می‌کند و موتور توربو-چهار سیلندر را به عنوان یک گزینه اختیاری ارائه می کند.  به جای یک صفحه نمایش لمسی استاندارد ۷.۰ اینچی، مدل پایه رنگید اسپرت و لتیتود اکنون با صفحه نمایش لمسی بزرگتر ۸.۴ اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی همراه با ناوبری داخلی عرضه می‌شود. 

جیپ رنگید  ۲۰۲۲

 

کسانی که قصد دارند از در زمین های ناهموار تردد کنند، باید به سراغ  مدل تریل هاوک بروند، قیمت این مدل از بیش از ۳۰ هزار دلار شروع می‌شود و به غیر از تجهیزات آفرود پیشرفته، تقریباً به اندازه سایر کراس اوور‌های ساب کامپکت با قیمت مشابه به فروش می رسد. در رابطه با پیشرانه اطلاعات دقیقی ارائه نشده، اما نمونه ۱.۳ لیتری توربوفلکس تی ۲۷۰ با ۱۸۵ اسب بخار خروجی، یکی از گزینه‌ها در بخش پیشرانه رنگید جدید می‌تواند باشد. 

جیپ رنگید  ۲۰۲۲

 

مدل لتیتود دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های استاندارد شامل چرخ‌های ۱۷ اینچی، کنترل آب و هوای دو منطقه ای و مواد داخلی باکیفیت است. کسانی که خواهان سیستم چهار چرخ متحرک هستند، می‌توانند آن را با ۱۵۰۰ دلار اضافه، دریافت کنند. 

جیپ رنگید  ۲۰۲۲

 

 این خودرو با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و هر دو چرخ محرک جلو یا چهار چرخ متحرک ارائه می‌شود. این خودرو رقیبانی مانند کیا سول توربوشارژ و مزدا CX-۳۰ دارد که اما هر دو عملکرد بهتری را ارائه می‌دهند. همانند طراحی بیرونی، فضای داخلی رنگید به گونه‌ای ساخته شده است که مورد پسند بسیاری از افراد است. 

جیپ رنگید  ۲۰۲۲

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است