قطعات خودرو

بهترین تعمیرگاه های رنو در شهر تهران – دنده معکوس

صمت – به تناسب ورود این خودروها به بازار و همچنین بیشتر شدن تعداد خانواده هایی که صاحب خودرو شده بودند، تعمیرگاه های رنو نیز در گوشه و کنار جهان، از جمله کشور ما ایران، نیز باز شدند که در این تعمیرگاه ها، تعمیرکاران با تکیه بر دانش، تجربه و مهارت خاصی که کسب کرده اند، می توانند مشکلات به وجود آمده در خودروهای مختلف رنو را تشخیص داده و در صدد رفع آن ها برآیند.

اولین خودرو تولید شده توسط رنو

خودرو های رنو فرانسه، مانند همه خودروهای دیگر موجود در بازار ممکن است به مشکلاتی دچار گردند که این قبیل اتفاقات، کاملا طبیعی بوده و اگر خودرویی خراب نشود، باید تعجب کرد.

حتی اگر شما خودرویی فراتر از رنو را هم تصور کنید، باز هم امکان استهلاک، خرابی و یا حتی تصادف آن وجود خواهد داشت. این بدین معنا نیست که خودرو های رنو استاندارد نیستند و یا کیفیت ندارند، هر مشکلی هم که در هر خودرو اعم از رنو به وجود آید، بی شک قابل حل خواهد بود، البته اگر کار را به کاردان بسپارید و مشکلات موجود در خودروهای رنو را هم از تعمیرکاران متخصص و کارشناس که در تعمیرگاه رنو مشغول هستند، بخواهید.

معیار های یک تعمیرگاه خوب

استفاده از قطعات اورجینال

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که با مراجعه به یک تعمیرگاه برای رفع ایراد ماشین خود، تعمیرکار به شما پیشنهاد نصب و تعویض قطعه اورجینال با high copy را دهد. در بسیاری از تعمیرگاه ها مشتری از این موارد بی خبر است و صرفا به دنبال رفع ایراد ماشین خود است. استفاده از این قطعات بی کیفیت هم باعث افت کیفیت رانندگی شده و همچنین در بعضی شرایط احتمال وقوع اتفاق های ناگوار را بالا می برد.

حرفه ایی و قابل اعتماد بودن تعمیرگاه

انتخاب یک تعمیرگاه می تواند انتخابی برای سال های آینده نیز باشد. سطح ارائه خدمات و یا بی تجربی تعمیرکاران در پیدا کردن مشکل و همچنین رفع آن یکی از فاکتور های مهم انتخاب است که حتما باید در نظر داشته باشید.

رنو تالیسمان

گارانتی خدمات

با توجه به شرایط فعلی، گارانتی خدمات ارائه شده یکی از مزایای مهم تعمیرگاه ها است. این امر به مراجعه کننده حس رضایت و همچنین اطمینان بودن را القا می کند که در صورتی که بعدا همان مشکل برای او دوباره پیش آمد می تواند بدون پرداخت هزینه، ایراد را رفع کند.

تنوع خدمات

 اکثر تعمیرگاه رنو های لیست شده در وب سایت دنده معکوس خدمات متنوعی را به مراجعین ارائه می دهند که از جمله آن ها می توان به

  • انجام کلیه سرویس های دوره ایی (شامل تعویض روغن، فیلتر روغن، فیلتر هوا و …)
  • تعمیرات تخصصی موتور و گیربکس
  • صافکاری و نقاشی
  • تنظیم موتور با دستگاه
  • تنظیم ارتفاع
  • خدمات مربوط به جلوبندی
  • رفع ایراد های الکترونیکی و … اشاره کرد.

منصف بودن تعمیرگاه

یکی از فاکتور های مهم و اساسی انتخاب تعمیرگاه منصف بودن است. برای مثال تعرفه ارائه خدمات به نسبت بقیه تعمیرگاه ها نامتعارف نباشد.

خودرو رنو یک خودرو معمولی نیست، بلکه یکی از خودروهای با کیفیت در کشور محسوب می شود، حال با توجه به ساختار و مکانیزم خاصی که این خودرو دارد، تعمیر آن هم از عهده هر تعمیرکاری بر نیامده و بهتر است این امر به کارشناسان و متخصصان این حوزه سپرده شود.

از انواع مدل های رنو پرطرفدار در ایران می توانیم به تالیسمان، کولئوس، تندر ۹۰، ساندرو، داستر، سیمبل، مگان، اسکالا و کپچر اشاره کرد.

در وب سایت دنده معکوس تعمیرگاه ها به همراه اطلاعات کامل آن ها توسط تیم دنده معکوس و همچنین همکاری خود تعمیرگاه ها برای دستیابی به یک مرجع واحد درباره اطلاع تعمیرگاه ها، گرد آوری شده اند.

با مراجعه به صفحه بهترین تعمیرگاه های رنو در تهران لیست کاملی از تعمیرگاه هایی که یا تخصص آن ها برند رنو است یا برند رنو را هم زیر مجموعه خود دارند مواجه می شوید. بسته به انتخاب خود و در محله های موجود و همچنین مشاهده لیست خدمات، می توانید بهترین و مناسب ترین تعمیرگاه بسته به نیاز خودرو را بیابید.

پس از انتخاب تعمیرگاه و یا نمایندگی مورد نظر و همچنین تماس با آن ها، می توانید از قابلیت های مسیریابی مستقیم گوگل مپ و ویز برای رسیدن به مقصد استفاده کنید. 

نحوه ثبت تعمیرگاه در وب سایت دنده معکوس

صفحه بهترین تعمیرگاه های رنو در تهران

فرقی ندارد که تعمیرگاه شما در کدام قسمت تهران قرار دارد، هدف اصلی وبسایت دنده معکوس معرفی کامل تعمیرگاه های تهران و ایران به کلیه مراجعین است.

ثبت پروفایل در سایت به صورت کاملا رایگان بوده و شما می توانید اطلاعات کامل شامل، عکس، توضیح، لیست خدمات، آدرس کامل، تلفن های ثابت و همراه، خودرو های تحت پوشش و دیگر اطلاعات مهم را به شماره تماس موجود در صفحه تماس با ما ارسال نمایید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *