الیور زیپس، مدیرعامل بی‌ام‌و در پاسخ به این پرسش که آیا بی‌ام‌و احساس می‌کند به کاهش قیمت برای افزایش تقاضای خودروهای الکتریکی نیاز دارد یا خیر، به‌ویژه در چین که امسال نبرد برای سهم بازار در جریان است، گفت این رویکرد برای بی‌ام‌و ارائه نمی‌شود.
ما هیچ علاقه‌ای به کاهش قیمت‌ها برای به دست آوردن سهم بازار نداریم. این خودروساز پریمیوم حاشیه سود سالانه قبل از بهره و مالیات در بخش خودروهای خود را ۹ تا ۱۰.۵درصد پیش‌بینی کرده و در مسیر رسیدن به این هدف با ۱۰.۳درصد حاشیه تاکنون در سال جاری است.
خودروهای با قیمت بالاتر و تمام‌الکتریکی درآمدهای سه‌ماهه را بالاتر از انتظارات هشت تحلیلگر شرکت‌کننده در نظرسنجی به ۳۸.۵میلیارد یورو (۴۰.۹۲میلیارد دلار) رساندند اما سود خالص گروه پس از اینکه رقم سال گذشته از افزایش یک‌باره بهره‌مند شد، ۷.۷درصد کاهش یافت.
بر اساس گزارش رویترز، فروش خوروهای تمام‌برقی به ۱۵.۱درصد از کل فروش در سه‌ماهه سوم رسید که از هدف پایان سال ۱۵درصدی بی‌ام‌و پیشی گرفت. مدل‌هایی با قیمت بالا نیز باعث رشد فروش می‌شوند.