قطعات خودرو

تازه‌ترین مدل از ماشین آمریکایی مشهور در ایران

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خبرآنلاین، Buick Wildcat EV که سال گذشته معرفی شد، سر و صدای زیادی به پا کرد. این خودرو با الهام از طراحی جسورانه خودروهای خاطره انگیزی مانند Wildcat اصلی و Riviera ساخته شده است. اگرچه Wildcat EV تقریباً هیچ شانسی برای تولید ندارد، اما اخیراً در ویدیویی در پیج اینستاگرام جنرال موتورز دیزاین نشان داده شده است.

تازه‌ترین مدل از ماشین آمریکایی مشهور در ایران/ عکس

 

کانسپت موردبحث، ظاهر جدید و آینده محصولات بیوک را به نمایش می‌گذارد. این خودروساز آمریکایی از وایلدکت الکتریکی، به عنوان محصولی با نمای جلوی برجسته و دارای پوزه کم ارتفاع، جلوپنجره ذوزنقه‌ای و چراغ‌های تیز نام می‌برد.

 

این طراحی تند و تیز همچنین در نمای کناری و رینگ‌های ۱۸ پره به چشم می‌خورد. البته تلفیق این خطوط تند و تیز با خمیدگی نمای جانبی، جذابیت خاصی را پدید آورده است.

 

تازه‌ترین مدل از ماشین آمریکایی مشهور در ایران/ عکس

 

در بخش عقب نیز چراغ‌های L مانند را می‌بینیم که با پانل‌های بدنه همراه شده‌اند. این چراغ‌ها تا حدی مشابه نمونه‌های نصب شده در بخش جلو هستند. برجستگی‌ و برآمدگی‌هایی با خروجی هوای متعدد همراه شده است.

 

تازه‌ترین مدل از ماشین آمریکایی مشهور در ایران/ عکس

تند و تیز بودن طراحی برخی قسمت‌های بدنه به کابین وایلدکت هم نفوذ کرده است. نمایشگر لمسی سیستم اطلاعات سرگرمی نیز جزو دیگر موارد قابل‌ذکر است.

 

کنسول مرکزی نیز به‌صورت یکپارچه از داشبورد شروع شده و به صندلی‌های عقب می‌رسد. این کنسول از گرافیک و رنگ منحصربه‌فردی استفاده می‌کند و کاراکتر سبک‌وزن و جادار کابین را به نمایش می‌گذارد.

 

آمریکایی‌ها اظهار می‌دارند که کانسپت وایلدکت الکتریکی، دارای حالت Zen خواهد بود که نور کابین را کاهش می‌دهد، رایحه‌های خوش را پخش و ماساژور صندلی‌ها را فعال می‌کند.

 

در حالی که این کوپه هرگز تولید نشد، اما زبان طراحی آن در حال حاضر در خط تولید بیوک نفوذ کرده است. ظاهر انویستا ۲۰۲۴ به شدت از این خودرو وام گرفته است و به این کراس اوور کوچک، ظاهری متمایز می‌دهد. این خودروساز تا سال ۲۰۲۴، اولین محصول الکتریکی خود را روانه بازار خواهد کرد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *