قطعات خودرو

نسل جدید ترمزهای کربن- سرامیکی برای عاشقان سوپراسپرت

به گزارش قطعات خودرو به نقل از به گزارش «اخبار خودرو»، Surface Transforms PLC تنها تولیدکننده ترمزهای کربن-سرامیکی در بریتانیا، محصول جدید خود را به‌شریک جدیدش یعنی CoordSport تحویل داد. این شرکت مشارکتش را با Co-ordSport در آگوست 2021 آغاز کرد و تعهد Co-ordSports به‌این معنی است که تمام کیت‌های ارتقای ترمز سوپراسپرت‌های محبوب Surface Transforms را در انبارهای خود در سراسر بریتانیا، آلمان و هلند قرار می‌دهد تا از زمان‌بندی تحویل به‌مشتریان در بریتانیا و سراسر اروپا اطمینان حاصل شود.
Co-ordSport بیش از 30 سال تجربه در صنعت‌موتوراسپرت دارد و در بحث تامین قطعات پیشرو است. این شرکت برندهای پریمیوم ورزش‌های موتوری مانند Surface Transforms را با یک پورتال تجاری اختصاصی (Part Box) توزیع می‌کند.
دانش فنی گسترده درمورد سیستم‌های ترمز با کارایی بالا و تیم فروش اختصاصی از ویژگی‌های همکاری این دو شرکت است.
کیت‌های ارتقای دیسک ترمز کربن-سرامیکی Surface Transforms به‌علاقه‌مندان این امکان را می‌دهد تا با ارتقای نهایی ترمز، خودرو اسپرت خود را به‌صورت ویژه‌ای ارتقا دهند. کیت‌های Surface Transforms از نسل بعدی مواد کربن سرامیک اختصاصی CCST برای ایجاد دیسک‌های ترمز سبک‌وزن و با کارایی بالا استفاده می‌کنند و این کیت‌ها از نظر مدیریت گرما و طول عمر کلی درمقایسه با دیسک‌های ترمز OEM برتری چشمگیری دارند.
کیت‌های ارتقا را می‌توان تا سه‌بار با طول عمر متوسط مورد انتظار 12 تا 15 هزار مایل و آن هم با وجود ورود به‌مسیرهای سخت بازسازی کرد. این کیت‌ها در مدولاسیون ترمز و کاهش سایش لنت‌ترمز پیشرفت‌ قابل توجهی داشته‌اند.
با کیت‌های ارتقا یافته Surface Transforms، راننده عملکرد فوق‌العاده‌ای را حتی در سرما تجربه خواهد کرد و از هندلینگ و رانندگی بهتر، کاهش صدا، لرزش و سختی و بهبود عملکرد کلی درشرایط خشک و مرطوب بهره می‌برد.
پیتر کالیسون، مدیرعامل Co-ordSport گفت: «ما بسیار خوشحالیم که این همکاری را با Surface Transforms اعلام می‌کنیم؛ زیرا آن‌ها کاملا با اخلاق ما درارائه محصولات موتوراسپرت برتر با بالاترین کیفیت مطابقت دارند. این نخستین تحویل از این نوع کیت‌هاست که امیدواریم یک مشارکت طولانی و مفید باشد.»
کریگ کوزنز، مدیر توسعه کسب‌وکار در Surface Transforms نیز دراین‌باره گفت: «ما از شراکت با Co-ordSport بسیار هیجان‌زده هستیم؛ زیرا شهرت آن‌ها در ‌توزیع بهترین برندهای موتوراسپرت چشمگیر است و کیت‌های ارتقای Surface Transforms در انبارشان به‌این معنی است که مشتریان ما می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند. مشاوره و تحویل روز بعد از سفارش، در سراسر بریتانیا و اروپا از ویژگی‌های این شرکت است و ما از این بابت بسیار خوشحالیم.»
فناوری منحصربه‌فرد کربن-سرامیکی ثبت‌شده Surface Transforms عملکرد نهایی ترمز را برای جاده، پیست و سایر کاربردهای تخصصی افزایش می‌دهد و برای هرکسی که علاقه‌اش به‌سوپراسپرت‌ها انکارناشدنی وچشمگیر است، مناسب خواهد بود.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است