قطعات خودرو

تست سرعت و شتاب فورد موستانگ راش با ۷۵۰ اسب بخار قدرت!

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، مجله پدال تقریباً هر روز ویدئوهای جذابی از تست سرعت خودروهای مشهور و پرقدرت در اتوبان را منتشر می‌کند و این بار نوبت به فورد موستانگ تیون شده توسط کمپانی راش رسیده است. این هیولای عضلانی به لطف تغییرات رخ داده در زیر کاپوت ۷۵۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

 

آن‌گونه که در ادامه خواهید دید ششمین نسل موستانگ با پکیج تیونینگ راش عملکرد قابل‌احترامی دارد و می‌تواند به سرعت‌های بالایی دست یابد. این موستانگ GT S550 به پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است و هرچند برخی افراد معتقد هستند نسخه ۶ سیلندر این نسل موستانگ نیز تجربه رانندگی کاملی را ارائه می‌کند اما برخی دیگر حتی به قدرت مدل ۸ سیلندر ۵ لیتری نیز رضایت نمی‌دهند. اینجاست که راش وارد میدان شده و با کیت سوپرشارژر و برخی بهینه‌سازی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دیگر مالکان را راضی می‌کند.

پکیج سوپرشارژر مرحله ۳ راش باعث می‌شود قدرت پیشرانه ۸ سیلندر فورد از ۴۲۱ به ۷۵۰ اسب بخار و گشتاور از ۵۴۲ به ۹۰۰ نیوتون متر برسد. راش کیت خود را برای نسخه‌های گیربکس دستی و اتوماتیک موستانگ GT ارائه می‌کند و این مدل حاضر در ویدئو به گیربکس ۶ سرعته دستی مجهز است و می‌خواهد در اتوبان‌های بدون محدودیت سرعت آلمان توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد. همانطور که دیده می شود موستانگ از نظر قدرت و شتاب کمبودی ندارد.

کلیپ ۸ دقیقه‌ای پیش رو یک موستانگ زرد رنگ را با چندین تست سرعت و شتاب به نمایش می‌گذارد. خودروی یاد شده به راحتی سرعت بالای ۲۰۰ کیلومتر در ساعت را ثبت می‌کند و بالاترین سرعتی که می‌توان در ویدئو مشاهده کرد حدود ۲۷۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود. پکیج تیونینگ راش برای موستانگ S550 همچنین شامل کیت بدنه کامل و سیستم تعلیق ارتقا یافته خواهد بود. به این موارد باید سیستم خنک کاری ارتقا یافته را نیز اضافه کرد. رینگ‌های ۲۰ اینچی، سیستم اگزوز با ۴ خروجی و تریم های متفاوت کابین جزو دیگر ویژگی‌های پکیج راش هستند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *