قطعات خودرو

مازراتی گرن توریسمو Prima Series نسخه ویژه 75 سالگی

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتومبیل، مازراتی برای سال 2024، مدل گرن توریسمو را با قیمت 174.000 دلار (برای تریم پایه مودنا ) به بازار آمریکا باز می‌گرداند. در کنار این تریم، نمونه تروفئو نیز وجود دارد اما مشتریانی که به دنبال نسخه‌ای خاص‌تر هستند می‌توانند نمونه ویژه و تولید محدود 75 سالگی را از سری پریما خریداری کنند.

GranTurismo Prima Series 75th Anniversary Launch Edition به مناسبت 75اُمین سالگرد عرضه مازراتی گرن توریسمو تولید شده و از ویژگی‌هایی بهره می‌برد که در نمونه معمولی موجود نیست. رنگ بدنه این خودرو از نوع Grigio Lamiera مات با تزئینات فیبرکربن و لوگوهای ویژه سالگرد بر روی کاپ چرخ‌ها و صندوق عقب است.

مازراتی برای تزئین کابین مازراتی گرن توریسمو که با چرم سوراخ‌دار پوشیده شده، از دو رنگ سفید و مشکی با دوخت متضاد قرمز استفاده کرده که آن را می‌توان بر روی صندلی‌ها، داشبورد و کنسول میانی مشاهده کرد. روی پشت سری این نمونه لوگو سالگرد 75 سالگی گلدوزی شده تا از نسخه عادی متمایز شود.

GranTurismo PrimaSerie بر اساس تریم تروفئو توسعه پیدا کرده و به همین منظور از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتر توئین توربو بهره می‌برد که 542 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. نسخه ویژه مازراتی گرن توریسمو برای رسیدن به تندی 100 کیلومتر بر ساعت تنها به 3.3 ثانیه زمان نیاز دارد و حداکثر سرعت آن نیز 320 کیلومتر بر ساعت عنوان شده است.

از 75 دستگاه تنها 50 دستگاه از مازراتی گرن توریسمو به دست خریداران آمریکایی و کانادایی می‌رسد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *