قطعات خودرو

تصاویر تارا تیونینگ با کاور هفت رنگ بدنه

به گزارش قطعات خودرو به نقل از همشهری آنلاین،  آپکو در این نمایشگاه نسخه‌های تیونینگ شده از رانا پلاس و تارا اتوماتیک را به نمایش در آورده بود که در مقایسه با نسخه‌های استاندارد، تغییرات بسیاری را تجربه کرده بودند. خودروهای ایرانی همواره از نظر آپشن‌ها و امکانات رفاهی در مضیقه بوده‌اند و به همین دلیل مالکان خودروهای داخلی پس از تحویل گرفتن خودرو، اقدام به بهینه‌سازی اتومبیل خود با انواع قطعات تزییناتی می‌کنند. از همین رو شرکت آپکو قطعات تزییناتی مختلفی را برای تارا تیونینگ در نظر گرفته است.

نخستین ویژگی تارا تیونینگ که در نگاه اول جلب نظر می‌کند، کاور هفت رنگ بدنه است که با تابش نور رنگ متفاوتی را جلوه می‌دهد. یکی از بزرگترین ایرادات نسخه استاندارد تارا در نمونه تیونینگ برطرف شده و آن هم چیزی نیست جز چراغ‌های جلو و عقب. چراغ‌های جلو و عقب تارا تیونینگ از نوع آپکویی هستند که طراحی بهتر و کیفیت بالاتری را ارائه می‌دهند.

تصاویر تارا تیونینگ با کاور هفت رنگ بدنه | داخل کابین و روکش کهکشانی سقف این خودرو را ببینید

 

این خودرو از کیت تعلیق اسپرت بهره می‌برد و ارتفاع آن نسبت به حالت عادی اندکی کاهش یافته است. علاوه برآن آپکو از رینگ‌های ۱۶ اینچی و لاستیک‌های فاق کوتاه برای نسخه این خودرو استفاده کرده است. تارا تیونینگ به کیت بدنه نیز مجهز است که از جمله تجهیزات این کیت می‌توان به دیفیوزر سپر عقب اشاره کرد.

آپشن‌های اضافه شده به تارا تیونینگ

تیم آپکو بهینه‌سازی‌های بسیاری را در کابین این خودرو ترتیب داده است. برای مثال سقف خودرو به روکش کهکشانی مجهز شده است که تجربه بی‌نظیری از سواری تارا را برای کاربران فراهم می‌کند. تو دوزی جدید داخلی و گرمکن صندلی‌ها نیز دو آپشن جدید اضافه شده به این خودرو هستند. همچنین امکان نصب صندوق پران برقی، سامانه چندرسانه‌ای به همراه سیستم عامل اندروید و دوربین ۳۶۰ درجه نیز برای این خودرو وجود دارد.

 

تصاویر تارا تیونینگ با کاور هفت رنگ بدنه | داخل کابین و روکش کهکشانی سقف این خودرو را ببینید

ادعای آپکو، ۱۲۸ اسب‌بخار قدرت

بنابر ادعای آپکو، کامپیوتر تارا بروزرسانی و ریمپ شده است و اکنون ۱۲۸ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. در صورتی که ادعای آپکو صحت داشته باشد، تارا به یکی از قوی‌ترین خودروهای رده قیمتی خودش تبدیل خواهد شد و افراد بسیاری برای ریمپ تارا اقدام خواهند کرد. انتظار می‌رود موتور TU۵ پلاس قابلیت‌های بسیاری را برای بهینه‌سازی در آینده داشته باشد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *