قطعات خودرو

تصاویر کابین نسخه اسپرت آریزو 8 منتشر شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتومبیل، چری بالاخره تصاویر کابین نسخه اسپرت آریزو 8 را منتشر کرد. آریزو 8، سدان سایز متوسط چری محسوب می‌شود که سال 2022 معرفی شد. راه تشخیص نسخه اسپرت از استاندارد جلوپنجره این مدل است که در نسخه اسپرت از مش لوزی بزرگ استفاده می‌کند. در نسخه فونیکس آریزو 8 اسپرت نوار تزئینی بالای جلو پنجره، سپر، پایه آینه‌ها و.. نیز از حالت براق به تیره تبدیل شده‌اند. دیلایت‌ها به صورت حاشیه‌ای چراغ‌های اصلی را در بر گرفته و به لطف تقسیم شدن توسط نوار تزئینی جلوپنجره، دو گرافیک مجزا پیدا کرده‌اند. دیگر نماها با نسخه استاندارد یکی هستند.

داخل کابین فونیکس آریزو 8 اسپرت به لطف خط مشی طراحی چری آشنا به نظر می‌رسد. مانند اکثر محصولات این شرکت، نمایشگر دیجیتال پشت فرمان و سیستم اطلاعات و سرگرمی در یک قاب قرار گرفته‌اند و خروجی تهویه مطبوع نیز به صورت سراسری و باریک عرض خودرو را طی کرده و داشبورد را به دو نیم تقسیم می‌کند. پوشش کابین فونیکس آریزو 8 اسپرت از جنس چرم ناپا قهوه‌ای است و تزئینات طرح چوب که روی داشبورد، رودری‌ها و کنسوب میانی دیده می‌شود آن را تکنیل می‌کند. غربیلک فرمان D کات با دکمه‌های لمسی، کنترلرهای تهویه مطبوع لمسی، لیور دنده الکترونیکی و روکش آلومینیومی کلیدها از دیگر ویژگی‌های این کابین هستند. اما مهمترین و جذاب‌ترین نکته در کابین چری آریزو 8 اسپرت به استایل دستگیره درها بر می‌گردد که نمونه آن را پیش از این در هیچ خودرویی ندیده‌ایم. اگر کمی دقت کنید، اسپیکر و دکمه‌های تنظیم برقی صندلی‌ها از روی مرسدس بنز کپی شده‌اند. روی داشبورد و جلو سرنشین یک طرح کوه و خانه حک شده که اطلاعاتی از آن در دسترس نیست.

از امکانات کابین فونیکس آریزو 8 اسپرت می‌توان به چیپست Qualcomm 8155، 12 اسپیکر سونی و 540° transparent chassis اشاره کرد. قوای محرکه این سدان از نوع 4 سیلندر 2 لیتر توربو است که 254 اسب‌بخار قدرت و 390 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است