قطعات خودرو

تعهد توليدکنندگان براي افزايش توليد روغن موتور

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتاق اصناف تهران، محمدرضا آل سارا، رئيس اتحاديه فروشندگان لاستيک، فيلتر و تعويض روغن تهران در باره عرضه روغن موتور بالاتر از نرخ مصوب گفت: با وجود افزايش ۲۵ درصدي قيمت فراوردههاي روغني در سال جاري، دسترسي اندک واحدهاي صنفي به توليدات داخلي و و جود بازار سياه براي اين محصولات، طبيعتا قيمت ها بيشتر از قيمت واقعي به دست سرويس کاران رسيده و آنها هم مجبور به عرضه کالا بيشتر از نرخ مصرف کننده درج شده روي آن هستند.

وي افزود: وزارت صمت بشدت اين مسئله را پيگيري مي کند و با جلساتي که در حال شکل گيري است و نظارت بازرسين ما و وزارت صمت و تعزيرات حکومتي، اميدواريم نگراني هاي موجود به طور کامل برطرف شود.

رئيس اتحاديه فروشندگان لاستيک، روغن موتور و فيلتر تهران با اشاره به اينکه متاسفانه در بازار، روغن هاي تقلبي وجود دارد و تشخيص آنها به چند بار آزمايش نياز دارد توصيه کرد: رانندگان، روغن موتور را از واحدهاي داراي پروانه کسب معتبر خربداري کنند.

آل سارا گفت: مردم اگر درباره روغن موتورهاي تقلبي شکايتي دارند مي توانند با مراجعه به اتحاديه لاستيک و روغن تهران، واقع در خيابان آمل نرسيده به ميدان سپاه مراجعه و شکايت خود را ثبت کنند. شکايت آنها بررسي و بعد از کارشناسي هاي لازم به تعزيرات و مراجع قانوني معرفي مي شود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *