قطعات خودرو

تلفیق جذاب سمفونی ویوالدی با صدای موتور ۸ سیلندر مک لارن

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، صدای موتورهای پرقدرت سوپراسپرت‌ها و غرش اگزوز آن‌ها یکی از بهترین سمفونی‌ها برای ماشین بازهاست. حال اگر هنر موسیقی را با این صدا درآمیزیم به چه نتیجه‌ای می‌رسیم؟

 

اگر از علاقه‌مندان به خودروهای سوپراسپرت و صدای هیجان‌انگیز آن‌ها هستید می‌توانید از تماشای این ویدئو که مک لارن به مناسبت سال نوی میلادی منتشر کرده لذت وافری ببرید.

این کلیپ، ترکیبی شگفت‌انگیز از موسیقی کلاسیک و صدای خودروی مک لارن است. اریکا کارپندو، ویولونیست، در حال نواختن قطعه‌ای از ویوالدی به نام چهار فصل: زمستان است در حالی که ما تصاویر و حرکت یک مک لارن GT را در مسیری در حومه کالیفرنیا می‌بینیم. این تلفیق، تجربه‌ای احساس‌برانگیز و به‌یادماندنی ایجاد می‌کند.

 

 

شما مخاطبین پدال نیازی به معرفی مک لارن GT ندارید. اما باید یادآوری کنیم که این خودروی جی تی مناسب تورینگ در سال ۲۰۱۹ رونمایی شده و از یک پیشرانه V8 توربوشارژر به حجم ۴ لیتر و قبا قدرت ۶۱۲ اسب بخار سود می‌برد. هرچند این خودرو، قدرتمندترین محصول این خودرو نیست اما کاملاً باشکوه و توانا است. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر آن به ۳.۱ ثانیه می‌رسد و اگر پدال گاز را تا انتها فشار دهید سرعت نهایی ۳۲۷ کیلومتر بر ساعت را تجربه خواهید کرد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *