قطعات خودرو

توضیح درباره بازداشت سرپرست پارس خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار ، نخست آنکه اتهامات وارد شده به سرپرست تازه منصوب شده در پارس خودرو، مربوط به تصدی او در شرکت فولاد نیریز بوده و هیچگونه ارتباطی با پارس خودرو و سرپرستی تنها چند روزه او در این شرکت ندارد.

با توجه به محیط کارگری حدود ۷ هزار نفری شرکت پارس خودرو، قاعدتا تا تایید خبر دستگیری باید از بروز شایعات و تایید غیر رسمی اخبار جلوگیری می‌شد تا از اختلال در روند تولید و تحویل خودرو جلوگیری شود.

دوم اینکه طبق روال معمول در شرکت‌های خودروسازی، سرپرست پارس خودرو که حدود ۲ ماه به عنوان قائم مقام مدیرعامل در شرکت پارس خودرو حضور داشت، بعد از برکناری مدیرعامل در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه امسال و تنها در همین ۱۰ روز اخیر به عنوان سرپرست معرفی شده بود تا پس از طی کردن مراحل مربوط به استعلامات و تایید نهایی مراجع ذی ربط به عنوان مدیرعامل منصوب شود که قاعدتا در صورت تایید نشدن صلاحیت، مانند برخی از مدیران دیگر بلافاصله دوره سرپرستی او تمام و نفر دیگری جایگزین شود.

گفتنی است؛ هنوز اطلاعات بیشتری در اختیار گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس خودرو نیست و بیان جزییات پرونده و دلایل بازداشت و … در صورت صلاحدید توسط نهادهای ذی ربط رسانه‌ای خواهد شد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *