قطعات خودرو

تولید 30 خودرو الکتریکی هوندا تا سال 2030

به گزارش قطعات خودرو به نقل از  خودروبانک، برای ممکن ساختن حذف تدریجی خودروهای گازسوز، باید مجموعه گسترده‌ای از خودروهای بدون آلایندگی توسط خودروسازان مختلف تولید شود تا مشتریان بتوانند از بین آنها آزادانه انتخاب کنند. اکنون، این خودروساز اعلام کرده است که 5 تریلیون ین یا حدود 40 میلیارد دلار برای تحقیق و توسعه 30 خودرو الکتریکی هوندا در 10 سال آینده هزینه می‌کند.

تولید خودرو الکتریکی هوندا چگونه پیش خواهد رفت؟

این شرکت همچنین در یک جلسه توجیهی زنده (که با خبرنگاران و خبرگزاری‌های مختلف برگزار کرد) اعلام کرد که قصد دارد تا سال 2030 تقریبا 30 مدل EV با حجم تولید 2 میلیون دستگاه در سال روانه بازار کند تا پاسخی به نیاز گسترده جهانی بدهد. هدف از تولید در این حجم این است که وسایل نقلیه الکتریکی تا پایان دهه 40 قرن اخیر بتوانند درصد زیادی از ناوگان خودرویی جهان را تشکیل دهند. همانطور که وبسایت TechCrunch گزارش داده است، شرکت معظم هوندا قصد دارد با معرفی یک مدل مینی EV بسیار ارزان با قیمت حدود 8000 دلار تا سال 2024، درصد زیادی از خریداران ژاپن را به دست آورد.

تولید 30 خودرو الکتریکی هوندا تا سال 2030

این پایان ماجرا نیست! این شرکت در نظر دارد تا خودروهای الکتریکی Prologue و Acura را که هر دو با جنرال موتورز در شمال آمریکا توسعه داده می‌شوند، در همین سال‌ها عرضه کند. در اوایل آوریل، هوندا و جنرال موتورز اعلام کردند که در حال همکاری برای توسعه یک سری خودروهای برقی مقرون به صرفه بر اساس معماری جهانی و فناوری باتری Ultium جنرال موتورز هستند. با این حال، هوندا برنامه‌های دیگری هم دارد که شامل جنرال موتورز نمی‌شود و از بخشی از بودجه 40 میلیارد دلاری خود برای توسعه پلت فرم الکتریکی خود استفاده می‌کند.

این شرکت در کنار این برنامه‌ها در حال بررسی امکان همکاری با شرکت‌های دیگر برای تولید باتری است. علاوه بر این، 43 میلیارد ین (343 میلیون دلار) برای ساخت یک خط تولید برای باتری‌های حالت جامد تا سال 2024 سرمایه گذاری کرده است. مدیرعامل هوندا، توشیهیرو مایب، تاکید کرده است که بخش بزرگی از تلاش‌هایش برای برقی کردن محصولاتش، اطمینان از حضور قوی در چین است که در حال حاضر بزرگترین بازار خودروهای برقی جهان است. همانطور که این شرکت در گذشته اعلام کرده بود که هوندا تا سال 2027 بیش از 10 مدل جدید را با نام تجاری سری e:N خود در چین عرضه خواهد کرد. این شرکت برنامه‌های زیادی برای کارخانه‌هایی در گواجو و ووهان چین دارد تا برای تولید خودروهای برقی خود در این کشور استفاده کند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است