قطعات خودرو

تویوتا در تدارک تولید نسخه لوکس‌تر توندرا با نام «کپستون»

پدال – یکی از کانال‌های یوتیوبی تصویری از توندرا کپستون احتمالی را که در کارخانه TMMTX تویوتا ثبت گردیده منتشر کرده است. این تصویر در واقع اسکرین شاتی از یک ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی است که بعداً حذف شده و به نظر می‌رسد واقعی بوده و خبری از فتوشاپ نیست.

جدای از وجود نشان کپستون روی درب، به نظر می‌رسد این خودرو از کروم بیشتری استفاده کرده و بنابراین یک پله بالاتر از مدل ۱۷۹۴ قرار می‌گیرد. ما همچنین می‌توانیم نشان i-Force Max را روی کاپوت ببینیم که به معنی استفاده از قوای محرکه هیبریدی می‌باشد. این مجموعه شامل پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربو و واحدی الکتریکی بوده و قدرت ۴۳۷ اسب بخاری و گشتاور ۷۹۰ نیوتون متری تولید می‌کند.

هنوز مشخص نیست که توندرا کپستون تنها با پیشرانه هیبریدی در دسترس خواهد بود یا اینکه با قوای محرکه بنزینی هم عرضه خواهد شد؛ اما گفته شده این خودرو فقط به‌صورت کرو کب در دسترس بوده و منطقی هم جلوه می‌کند. این خودرو می‌تواند قیمتی حدود ۷۰ هزار دلاری داشته باشد چراکه مدل‌های فول TRD Pro و یا ۱۷۹۴ با قوای محرکه هیبریدی قیمتی فراتر از ۶۰ هزار دلار خواهند داشت.

این خودرو در صورت عرضه رقیبی مورد اعتنا برای فورد F-150 لیمیتد و جی ‌ام سی سیرا دنالی خواهد بود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *