قطعات خودرو

تکرار کاهش قیمت تسلا مدل S و X؛ تخفیف تا ۱۰ هزار دلار!

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، تسلا قیمت پایه گران‌ترین محصولات خود یعنی مدل S و X را دوباره کاهش داد. به نظر می‌رسد تخفیف‌های در نظر گرفته شده که تا ۱۰ هزار دلار نیز می‌رسند نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کنند.

 

پس از اعلام کاهش قابل‌توجه قیمت‌ها در ماه ژانویه که با انتقادات برخی خریداران قبلی و رقبا روبرو شد، تسلا بی سر و صدا اقدام به کاهش قیمت محصولات بزرگ‌تر و گران‌تر خود کرده است. آن‌طور که رسانه‌ها می‌گویند، در وب‌سایت این خودروساز آمریکایی شاهد قیمت پایه ۸۹,۹۹۰ دلاری برای مدل S هستیم درحالی‌که قیمت این خودرو قبلاً از ۹۴,۹۹۰ دلار شروع می‌شد. همچنین قیمت تسلا مدل X نیز از ۹۹,۹۹۰ دلار شروع می‌شود. قیمت‌های جدید محصولات بزرگ تسلا به شرح زیر است:

 

تسلا مدل S چهار چرخ محرک: ۸۹,۹۹۰ دلار (قیمت قبلی: ۹۴,۹۹۰ دلار)

تسلا مدل S پلد: ۱۰۹,۹۹۰ دلار (قیمت قبلی: ۱۱۴,۹۹۰ دلار)

تسلا مدل X چهار چرخ محرک: ۹۹,۹۹۰ دلار (قیمت قبلی: ۱۰۹,۹۹۰ دلار)

تسلا مدل X پلد: ۱۰۹,۹۹۰ دلار (قیمت قبلی: ۱۱۹,۹۹۰ دلار)

با توجه به موارد بالا می‌توان شاهد کاهش قیمت ۵ هزار دلاری برای مدل S بود که به معنی تخفیف ۵ درصدی برای تریم پایه است. همچنین قیمت مدل X نیز ۱۰ هزار دلار کاهش یافته است.

 

 

علاوه بر این، در حال حاضر مدل X پلد قیمت پایه مشابهی مدل S پلد دارد و همین امر می‌تواند از میزان مشتریان بالقوه سدان برقی تسلا بکاهد زیرا با توجه به تب بالای شاسی بلندها و قیمت مشابه مدل S و X احتمالاً انتخاب اکثر افراد مدل X خواهد بود.

 

 

این دومین باری است که تسلا قیمت گران‌ترین محصولاتش را کاهش می‌دهد. قبلاً و در ماه ژانویه نیز شاهد چنین اتفاقی بودیم به گونه‌ای که بهای سدان برقی برند یاد شده با کاهش ۱۰ هزار دلاری از ۱۰۴,۹۹۰ به ۹۴,۹۹۰ دلار برای تریم پایه چهار چرخ محرک رسید. قیمت مدل X نیز ۱۱ هزار دلار کمتر شد و از ۱۲۰,۹۹۰ به ۱۰۹,۹۹۰ دلار در تریم چهار چرخ محرک کاهش یافت.

 

این خودرو جدای از اعلام تخفیف‌های قابل‌توجه برای محصولات یاد شده قیمت محصولاتش را کمی تنظیم کرده است و بهای پیشنهادی سازنده آن‌ها هم‌اکنون حدود ۵۰۰ دلار تفاوت دارد که البته امری غیرمعمول نیست. همچون همیشه دوست داریم نظرات شما را درباره تصمیم‌های جنجالی این خودرو بشنویم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *