قطعات خودرو

تیونینگ پورشه 911 توسط تئون دیزاین

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتومبیل، زمانی که صحبت از بازسازی و تقویت پورشه 911 به میان می‌آید لزوما به سراغ Singer نمی‌رویم زیرا Theon Design که در بریتانیا مستقر شده نیز می‌تواند نیاز خریداران را برطرف کند. جدیدترین پروژه این شرکت پورشه 911 نسل 964 به حساب می‌آید که از نوع کررا 4 بوده اما حالا تمام خروجی پیشرانه به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. گیربکسی که بر روی این خودرو نصب شده، نسخه اصلاح شده مدل 993 است و برای کشش بهتر از دیفرانسیل لغزش محدود بهره می‌برد.

زیر رنگ بنفش جذاب بدنه، فیبرکربن استفاده شده که وزن خودرو را به 1164 کیلوگرم کاهش می‌دهد. پیشرانه مورد استفاده از نوع شش سیلندر تخت 4 لیتر تنفس طبیعی است که 400 اسب‌بخار قدرت و 476 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این شرکت می‌گوید برای خروجی بیشتر، می‌تواند پیشرانه‌های مختلفی از 3.6 تا 4 لیتر با توربو و یا سوپرچارجر ارائه می‌کند.

قدرت زیاد مسئولیت بیشتری دارد و باید به فکر توقف خودرو نیز بود. به همین منظور این شرکت بریتانیایی سیستم ترمز را با دیسک‌ها و لنت‌های کربنی ارتقا داده‌اند. این 911 که توسط یک مشتری از کشور شیلی سفارش داده شده، دارای رینگ‌های 17 اینچ Fuchs-style طلایی میشکی است. برای چسبندگی عالی‌تر، یک بال فعال در عقب خودرو نصب شده تا داون فورس مورد نیاز تامین شود. از دیگر موارد مهم این خودرو با کد CHI001 می‌توان به سیستم ایرکاندیشن جدید، اگزوز با قابلیت تعویض و کنترل دمپر‌های مستقل با پنج حالت اشاره کرد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است