قطعات خودرو

گلف هم الکتریکی می‌شود

به گزارش قطعات خودرو به نقل از دنیای‌اقتصاد : در طول دهه آینده، خودروسازان باید تصمیم بگیرند که چگونه مدل‌های قدیمی ICE خود را با خط تولید الکتریکی جدید خود یکپارچه کنند.

 

 

در فولکس واگن، این به آن معناست که چگونه می‌توان مدل‌های نمادین جهانی مانند گلف و GTI را الکتریکی‌سازی کرد. وقتی فولکس ‌‌‌واگن ID.۳ را معرفی کرد، بسیاری گمان می‌کردند خودروی الکتریکی جدید در نهایت جایگزین گلف خواهد شد.

 

 

 

اما در حدود سال ‌‌‌های ۲۰۲۷ یا ۲۰۲۸ نسل نهم گلف وجود خواهد داشت و به خودروی برقی با باتری تبدیل می‌شود.

 

 

 

این برند قصد دارد پولو را نیز به عصر جدید ببرد، بنابراین یک خودروی الکتریکی در اندازه پولو در سبد تولیدات فولکس واگن وجود خواهد داشت.

 

 

 

فولکس واگن اوایل امسال اعلام کرد سرعت شارژ خودروهای برقی مجهز به MEB خود را به بیش از ۲۰۰ کیلو وات افزایش خواهد داد.

در حال حاضر سریع‌‌‌ترین سرعت شارژ برای پلتفرم MEB ۱۲۵ کیلو وات است و به عبارتی فولکس واگن قصد دارد آن را حدودا دو برابر کند.

 

عملکرد بهبودیافته نیز در دستور کار است و فولکس‌‌‌واگن می‌‌‌خواهد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت سریع‌‌‌ترین خودروهای الکتریکی چهارچرخ MEB خود را به کمتر از ۵/ ۵ ثانیه کاهش دهد. پلتفرم MEB یکی از اولین‌‌‌ها در نوع خود است که برای خودروهای برقی اختصاص داده شده و فولکس واگن توسعه آن را در سال ۲۰۱۵ آغاز کرد.

 

اولین خودروی تولیدی که زیربنایش این پلتفرم بود فولکس واگن ID.۳ است. در حال حاضر ۹ مدل مختلف از آن استفاده می‌کنند و این منحصر به خود فولکس واگن نیست و اشکودا، سیات و آئودی را نیز شامل می‌شود.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است