قطعات خودرو

جانشین بوگاتی شیرون با پیشرانه V16 هیبرید ۲۰۰۰ اسب بخار

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، هرچند بوگاتی رسماً اعلام کرده که جانشین شیرون در سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد اما این شرکت هیچ اطلاعاتی از هایپرکار جدید خود منتشر نکرده است. بااین‌حال، طی چند ماه گذشته، بوگاتی رویدادهایی خصوصی برگزار کرده و در یکی از این مراسم‌های خصوصی، تصاویری گرفته شده که اطلاعات هیجان‌انگیزی را در مورد جانشین شیرون نشان می‌دهد. اولین تصویر نشان می‌دهد که هایپرکار جدید بوگاتی در بهار ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد. در بالای این تصویر هم نوشتهٔ Next Big Thing دیده می‌شود.

 

در تصویر دوم، «مت ریمک» مدیرعامل بوگاتی ریمک را در حال سخنرانی می‌بینیم و در گوشهٔ سمت چپ این تصویر، جانشین شیرون زیر چادر خودنمایی می‌کند. در رابطه با قوای محرکهٔ این خودرو شایعات و گزارشات متناقضی منتشر شده است. درحالی‌که مطمئناً پیشرانهٔ ۸ لیتری W16 چهار توربو را در این ماشین نخواهیم دید، برخی می‌گوید هایپرکار جدید بوگاتی به قوای محرکهٔ V8 هیبریدی مجهز می‌شود. بااین‌حال، به گفتهٔ منبعی که تصاویر را منتشر کرده، این موضوع صحت ندارد.

 

در عوض، صحبت‌هایی در مورد قوای محرکهٔ بسیار دیوانه‌وارتری مطرح شده و گفته می‌شود جانشین شیرون با یک موتور V16 هیبریدی ارائه می‌شود که حدود ۲۰۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت. هرچند این موضوع هنوز در حد شایعه است ولی همان چیزی است که از بوگاتی انتظار می‌رود. ازآنجایی‌که طی ماه‌های آینده پیش‌نمایش‌های خصوصی بیشتری برای جانشین شیرون برگزار می‌شود، امیدواریم اطلاعات بیشتری از این خودرو به بیرون درز کند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *