قطعات خودرو

جایزه‌ی جهانی کیهان فراخوان داد؛ ۲۰ هزار یورو برای خلاقیت‌های کاربردی در اکسپو ۲۰۲۰

جایزه کیهان بی آی یی ۲۰۲۰ در اکسپو دوبی با موضوع اتصال ذهن‌ها، ایجاد آینده برنامه‌ریزی شده است. این جایزه (BIE-Cosmos Prize Expo 2020 Dubai) از پروژه‌های غیرانتفاعی، نوآورانه با موضوع اکسپو ۲۰۲۰ یعنی «اتصال ذهن‌ها، ایجاد آینده» و زیرشاخه‌های: فرصت، تحرک و پایداری خواهد بود. در پروژه‌ها باید به «همزیستی هماهنگ بین طبیعت و انسان» پرداخته شود.

نامزدهای منتخب برای دریافت جایزه اول اکتبر ۲۰۲۱ در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد.

برنده برای توسعه پروژه منتخب بیست هزار یورو دریافت می‌کند. علاوه بر اینکه نامزدها این شانس را خواهند داشت که پروژه‌های خود را در نمایشگاه 2020 دبی معرفی و تبلیغ کنند. توسعه پروژه‌ی برنده بخشی از میراث نمایشگاه محسوب می‌شود. همچنین نوآوری برای تقویت و پیشرفت اجتماعی، تشویق به مشارکت فعال شهروندان و… ار جمله دیگر اهداف این برنامه جهانی‌ست.

آخرین مهلت ارسال آثار ۳۱ اگوست ۲۰۲۱ – نهم شهریور ۱۴۰۰ – است. اعلام نامزدها قرار است در مهر ماه ۱۴۰۰ – سپتامبر 2021 – انجام شود. پروژه‌ی نامزدها در نمایشگاه ۲۰۲۰ دبی نمایش داده می‌شود. هیات داوران بین‌المللی برنده نهایی را انتخاب خواهند کرد. ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ – هفتم مارس ۲۰۲۱ – برنده‌ی نهایی معرفی می‌شود.

بی آی یی چه می‌کند؟

بی آی یی (BIE) یک سازمان بین‌دولتی و بین‌اللملی است که وظیفه نظارت و برنامه‌ریزی همه‌ی نمایشگاه‌های جهانی را برعهده دارد که بیش از سه هفته به طول انجامیده و ماهیت تجاری ندارند.

نمایشگاه جهانی اکسپو، اکسپو تخصصی، نمایشگاه باغبانی ژاپن و سه‌سالانه میلان، چهار نمایشگاهی‌ست که با حمایت آن‌ها سازماندهی می‌شود.

مأموریت آنها تضمین کیفیت و موفقیت این رویدادهای جهانی، حفاظت از حقوق سازمان‌دهندگان و شرکت‌کنندگان آنها و حفظ ارزش‌های اصلی آموزش، نوآوری و همکاری است.

این کار را با انتخاب میزبانی کشورها، بررسی تجربه و تخصص کشورهای کاندیدای میزبانی در مدیریت رویدادها، برند ملی و دیپلماسی عمومی، تنظیم سازماندهی رویداد و اطمینان از احترام کشور میزبان و همه شرکت کنندگان به کنوانسیون BIE و قوانین نمایشگاه انجام می‌دهند.

چگونه می‌توانید در افتتاحیه بزرگ اکسپو دوبی شرکت کنید؟

بی آی یی (BIE) با حضور ۳۱ کشور از سال ۱۹۲۸ شکل گرفته است. اعضای این سازمان در نتیجه موفقیت و جذابیت اکسپو به ۱۶۹ کشور افزایش یافت. کشورهای عضو در تمام تصمیمات شرکت و تلاش می‌کنند تا به طور مداوم کیفیت اکسپو را بهبود بخشند. دفتر مرکزی BIE در پاریس واقع است.

برای ارسال آثار ایمیل biecosmosprize@bie-paris.org  اعلام شده است.

جزییات کامل فراخوان اینجاست.

بیشتر بخوانید:

غوغای آشپزی در اکسپوی ۲۰۲۰

نیسان با ۶۰۰ خودرو ناوگان اکسپو ۲۰۲۰ را تامین می‌کند

اکسپو فرصتی برای معرفی کالاهای ایران به جهان

۶۰ میلیون واکسن در انتظار بازدیدکنندگان اکسپو دوبی

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است