قطعات خودرو

جوانان صنف آماده حضور در هيئت مديره هستند

در اين چهار سال اخير متاسفانه رئيس اتحاديه به علت بيماري نتواستند به موقع و بصورت مستمر حضور داشته باشند. ناهماهنگي بين هيئت مديره نيز به وفور ديده مي شد و دو دستگي  در هيات مديره مزيد برعلت شده بود. برغم تلاشي که بازرس هيئت مديره انجام داد  تصميم گيري لازم به موقع انجام نشد.

اين وضعيت باعث شد که جوان‌ترها که هم به مسائل روز آگاه تر هستند و هم توان بيشتري براي پي‌گيري امور دارند به اين نتيجه برسند که حضورشان در هيئت مديره لازم است.

ما بايد از اين علاقمندي استقبال کنيم و ان‌شاءالله هيئت مديره بعدي ترکيبي از افراد با تجربه و افراد جديد و شايسته باشد.

من بيش از بيست سال خدمت در راه آهن و قرارداشتن در سطوح مختلف مديريتي بازنشسته شدم ابتداً با خريد تعميرگاه مجاز پيکان شماره 71 و همزمان با آن از سال 1367 مغازه اي در کوچه نفيسي خريدم و با توجه به تجارب و ارتباطي که با صنف داشتم فروشگاه شاهد بلبرينگ را تاسيس کردم.

از سال 1393 به درخواست جناب بخشي رياست وقت اتحاديه و تصويب هيئت مديره در خدمت کميسيون امور شوراهاي پاساژها بودم و امر مهم تشکيل شوراي پاساژها را با هماهنگي اتحاديه، اتاق اصناف تهران و خود همکاران ساماندهي کرديم. کاري که سابقه مدون و روشمند نداشت و باعث انسجام و انضباط بيشتر در پاساژها و مجتمع هاي صنفي شد. از سال 1395 نيز به عنوان نماينده اتحاديه در هيئت هاي حل اختلاف مالياتي در مرکز و شمال‌ تهران در خدمت همکاران هستم.

به نظر من هيئت مديره آينده بايد روي ارتباط با اتحاديه هاي همگن تهران و اتحاديه هاي شهرستان‌ها کار کند تا بتواند براي بهبود فضاي کسب اعضاء اقدامات شايسته بر اساس هم انديشي صورت دهد. در حالي‌که صنعت خودرو يکي از پيشتازترين صنايع از نظر فن آوري است ما نيز بايد در شبکه توزيع تحول ايجاد کنيم. صنف نياز به تشکل هاي اقماري و استفاده از اعضاي مستعد و با تحصيلات دارد. اين تشکل ها مي توانند به انسجام صنف و شناخت و ايجاد فرصت هاي جديد براي اعضاء کمک کنند.

بنده در اين مدت هفت سالي که در خدمت اتحاديه و اعضاي محترم صنف بودم فرصت شد تا پاي درد دل اعضاء بنشينم. اعضاء اتحاديه را خانه خودشان مي دانند و توقع دارند برخلاف ساير ادارات که زبان امري دارند، اتحاديه گوش شنوا و جديت براي حفظ و تامين منافع اعضاء داشته باشد. براي تحقق اين انتظار هيئت مديره آينده بايد برنامه داشته باشد. مي توان از طربق شوراي پاساژها نظرات اعضاء را دريافت  و دسته بندي و پيگيري کرد.

اعضاي هيئت مديره بايد حسن شهرت، تجربه، تحصيلات، تسلط به قوانين صنفي، مالياتي و موضوعات حقوقي و اقتصادي داشته باشند.

 از طرفي فرصت و امکان حضور مستمر در اتحاديه و پي‌گيري امور همکاران را در هر سازمان و اداره‌اي داشته باشند. هيئت مديره اهل تعارف يا چشم پوشي از حقوق جمعي به هردليلي نباشند. به ضوابط بيش از روابط و دلخوري يا گله مندي يک دوست اهميت بدهند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است