قطعات خودرو

حضور جک T8‌ و تیگو 7 پرو در نمایشگاه خودرو میلانو مونزا 2022

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، نمایشگاه خودرو میلانو مونزا 2022 بین روزهای شانزدهم تا نوزدهم ژوئن برگزار شد و در این بین برندهای مختلف محصولات خود را به نمایش گذاشتند.  DR‌ در میلانو مونزا حضور چشمگیری داشت و خودروهای مختلف چینی را با ظاهری متفاوت به مشتریان اروپایی عرضه کرد. برند DR‌ مدتی است که خودروهای چینی از برندهای چری، جک و بایک را با نشان DR به بازار اروپا عرضه می‌کند. این برند با چند خودرو از جک، چری و بایک در نمایشگاه میلانو مونزا 2022 حضور یافت. نماینده‌های چری در این نمایشگاه کراس‌اوورهای تیگو 8 پرو، تیگو 7 پرو و تیگو 4 جدید بودند که در ایران با نام ام وی ام X55 پرو عرضه شده است. این سه کراس‌اوور به ترتیب Sportequipe 7 و Sportequipe 6 و Sportequipe 5 تحت برند DR‌ معرفی شدند.

DR Sportequipe 5 یا همان ام وی ام X55‌ پرو، کوچکترین کراس‌اوور بین سه محصول چری در نمایشگاه میلانو مونزا است. این شاسی بلند جمع‌وجور با سه موتور 1.5 لیتری توربو (154 اسب بخار)، 1.6 لیتری توربو (200 اسب بخار) و 2 لیتری توربو (260 اسب بخار) برای مشتریان ایتالیایی قابل سفارش است. هر سه موتور به همراه گیربکس اتوماتیک CVT نه سرعته و سیستم سرگرمی با صفحه نمایش 12.3 اینچی عرضه می‌شوند. شرکت DR‌ تصمیم دارد تا نسخه LPG از این کراس‌اوور را نیز در آینده نزدیک به بازار اروپا عرضه کند.

 

 

کراس‌اوور بعدی DR Sportequipe 6 نام دارد، خودرویی که در ایران با نام تیگو 7 پرو و تحت برند فونیکس عرضه شده است. سه پیشرانه قبلی برای این کراس‌اوور قابل انتخاب هستند اما گیربکس آن از نوع 7 سرعته دوکلاچه است که عملکرد هیجان‌انگیزتری نسبت به گیربکس اتوماتیک CVT‌ دارد.

در نهایت DR Sportequipe 7 بزرگترین و لوکس‌ترین کراس‌اوور برند DR در این نمایشگاه است که در ایران با نام تیگو 8 پرو معرفی شده است. همانند دو کراس‌اوور قبلی، امکان سفارش DR Sportequipe 7 با هر سه موتور وجود دارد اما گیربکس در نظر گرفته شده برای این کراس‌اوور از نوع شش سرعته دوکلاچه است.

کراس‌اوورهای چری تنها محصولات عرضه شده در نمایشگاه میلانو مونزا نبودند، چرا که این شرکت محصولی از جک را نیز به این نمایشگاه آورده بود. پیکاپ جک T8 که در ایران با نام KMC T8 شناخته می‌شود، در این نمایشگاه با نام DR Sportequipe K به نمایش در آمده بود. جک T8‌ در اروپا با موتور توربودیزل 136 اسب‌بخاری و گیربکس شش سرعته دستی به همراه سیستم چهارچرخ محرک عرضه می‌شود.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است