قطعات خودرو

حل‌مشکلات‌باانتخاب‌هیئت‌مدیره‌قوی

مسئول فروشگاه و تعمیرگاه هیدرولیک ماشین‌های راهسازی در گفت‌وگو با قطعات خودرو:

با انتخاب هئیت مدیره قوی مشکلات رسته ماشین‌آلات راهسازی رفع می‌شود

تنها انتظاری که مسئول فروشگاه و تعمیرگاه هیدرولیک ماشین‌های راهسازی از اعضای هیئت مدیره‌ای که بزودی انتخاب می‌شوند این است که واقعا بدنبال نفع همکارانشان باشند.


پیشنهاد شما برای هیئت مدیره جدید چیست ؟


محمود ناطقی، مسئول فروشگاه و تعمیرگاه هیدرولیک ماشین‌های راهسازی افزود:
مهمترین مشکل کسبه راهسازی مراجعه به دارایی وموضوع مالیات است؛ حتی وقتی به مسئولان دارایی حقیقت را می‌گوییم قبول نمی‌کنند بنابراین حل مشکلات نیازمند یک هیئت مدیره قوی در اتحادیه است که پای کار باشند، برای اعضا و وقت بگذارند و بتوانند در ادارات و سازمان‌ها و ارگان‌ها صحبت کنند وحرف‌هایشان برش داشته باشد.
ناطقی گفت: به عنوان مثال تقریبا یک ماه پیش از اداره اماکن به فروشگاه ما مراجعه کردند آن روز من در مغازه نبودم و لیستی به این مضمون که چرا قطعات لیبل و اتیکت قیمت ندارد تهیه کرده‌اند در حالی که جنس‌هایی که در فروشگاه‌های قطعات یدکی ماشین‌آلات راهسازی فروخته می‌شود مانند طلا فروشی‌هاست که نمی‌توانند قیمت و لیبل را روی طلاها بزنند چرا که قیمت ها متغیر است و منابعی که جنس را می‌خریم متفاوت است و به همین دلیل ما نمی‌توانیم روی اجناس اتیکت قیمت بزنیم. حالا نامه‌ای از اماکن برایم فرستاده‌اند که چند روز دیگر در دادگاه حضور داشته باشم و مطمئنم جریمه‌ای در نظر گرفته‌اند. جالب است بدانید آن دو نفری که از اماکن آمده بودند از همسایگان مغازه ما مبلغی گرفته و رفته‌اند.


وی ادامه داد: در این شرایط چه کسی از رسته راهسازی حمایت می‌کند قاعدتاً اتحادیه باید حمایت کند.

اعضای هیئت مدیره اتحادیه می‌توانند به اماکن رفته و مشکل را حل کنند و بپرسند این چه نوع آزار و اذیتی است که بر کسبه روا می‌دارید و‌ گرنه این روال ادامه پیدا می‌کند.
ناطقی مسئول فروشگاه و تعمیرگاه هیدرولیک ماشین‌ آلات راهسازی با اشاره به اینکه در اتحادیه فعلی این حمایت‌ها انجام نشده است گفت:

واقعیت این است که متاسفانه تاکنون از اتحادیه حمایتی ندیده‌ایم به ویژه زمانی که به دارایی مراجعه می‌کنیم و مورد بی‌مهری واقع می‌شویم؛ اما امیدواریم که با انتخاب هئیت مدیره قوی مشکلات رسته ماشین‌آلات راهسازی رفع شود.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است