قطعات خودرو

خاتمی: صنعت ساخت قطعات خودروی گلپایگان امکان اشتغال‌زایی برای هزار نفر کارگر جدید را دارد

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به سد باغکل خوانسار که می تواند راهی برای حل مشکل کم آبی منطقه باشد، عنوان کرد: برای رفع اشکالات سد بودجه ای از معاونت بحران اختصاص می یابد که در این خصوص جلسه ای با نجار داشتیم و از سازمان برنامه و بودجه کشور درخواست کردیم با تخصیص اعتبار، لوله کشی جهت آب رسانی به قنوات خشک شده، صورت گیرد.

سعید مسعود خاتمی
وی با اشاره به پیگیری برای تخصیص اعتبار به شهرستان های حوزه انتخابیه اظهار کرد: با ردیف بودجه اختصاصی برای حل معضل آب و فاضلاب منطقه، بخشی از پروژه ها در این حوزه در خوانسار و گلپایگان انجام خواهد شد.

خاتمی در ادامه با اشاره به حوزه راه سازی و پیگیری های صورت گرفته از سوی وی خاطرنشان کرد: برای خط قطار اراک-خمین جلسه ای در تهران داشتیم که مسئولان معتقد به همکاری و کمک بخش خصوصی هستند چرا که بودجه به این موضوع اختصاص یافته ولی کم بوده و نیاز به سرمایه گذار بخش خصوصی دارد.

این عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در ادامه با اشاره به پیگیری های نظارتی در حوزه کشاورزی بیان کرد: جلسات مختلفی با کشاورزان داشتیم که بعد از دریافت مشکلات آنها و برگزاری جلسه با سرمایه گذاران قرار شد بخشی از مشکلات آنها برطرف شود همچنین مشکل اساسی نهاده های دامی برای دامداران را شاهد هستیم که توزیع آن در کشور ایراد دارد و باید اصلاح شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به حوزه صنعت نیز تصریح کرد: در گلپایگان بیش از 150 مرکز برای تولید صنعتی داریم که برای حل مشکلات آنها با وزیر صنعت جلسه ای برگزار شد که مهم ترین موضوع آن تولید قطعات خودرو بود که گلپایگان ظرفیت آن را دارد و با فعالن شدن در دو شهر می توان بیش از هزار کارگر دیگر را نیز مشغول به کار کرد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *