قطعات خودرو

خسارت بارندگی به تویوتا

به گزارش قطعات خودرو به نقل از دنیای اقتصاد، شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرد بارش‌های شدید در غرب ژاپن باعث کاهش حدود هزار دستگاهی تولید در این شرکت طی ماه ژوئیه خواهد شد. بر این اساس، مجموع کاهش تولید تخمینی تولید تویوتا در این ماه به پنج‌هزار و ۲۰۰ دستگاه رسید.

این دومین‌بار در این هفته است که تویوتا کاهش تولید داخلی خود را که ابتدا گفته بود در مجموع به چهار هزار دستگاه می‌‌رسد، اصلاح می‌‌کند. پیش از این گفته شده بود که باران شدید در استان آیچی و مناطق اطراف آن بر خرید قطعات تاثیر گذاشته و باعث شده این خودروساز تولید در برخی از خطوط کارخانه‌های داخلی‌اش را متوقف کند.

تویوتا اعلام کرد تولید خود در دو خط مربوط به خودروی اسپرت RAV۴ را متوقف خواهد کرد. یک سخنگوی این شرکت گفته بود کاهش تولید دستیابی به هدف تولید جهانی حدود ۸۰۰هزار خودرو در ماه ژوئیه را برای این خودروساز سخت می‌‌کند.

براساس گزارش رویترز، تویوتا اعلام کرد تولید این هفته برای سه‌ماهه آوریل تا ژوئن حدود ۱۰ درصد کمتر از برنامه اولیه خود بوده. تولید تویوتا در ماه‌های اخیر تحت تاثیر کمبود تراشه‌های جهانی و همچنین قرنطینه‌های مرتبط با بیماری کووید-۱۹ در چین قرار گرفته است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *