قطعات خودرو

۴۲ هزار خودروی دپو شده در صف عرضه به بازار

به گزارش قطعات خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای خطیبی مدیرعامل ایران خودرو گفته بود، تعداد خودروی دپو شده در پارکینگ‌های ایران خودرو کاهش زیادی داشته به طوری که فقط یک پارکینگ که ۱۲ هزار خودروی دپو شده شده بود، خالی شده و خودروهایش را در اختیار مردم قرار دادیم.

گشت هوایی اطراف تهران، پارکینگی پر از خودرو‌های دپوشده ایران‌خودرو را نشان می‌دهد که سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور درباره نحوه خروج آن‌ها از کارخانه و پارکینگ هایش را اینطور توضیح می‌دهد که ایران‌خودرو و سایپا به علت انباشتگی تولید، از راهور درخواست کرده اند که اجازه دپو کردن خودروهایشان در پارکینگ‌های خارج از کارخانه را بدهند که مجوز استقرار در فاصله پنج کیلومتری به آن‌ها داده شده است.

آقای سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز روز گذشته بازدیدی از پارکینگ‌های ایران‌خودرو داشت که مشخص شد، هنوز ۴۲ هزار خودروی دپوشده ناقص در این پارکینگ‌ها موجود است.

مدیرعامل ایران خودرو هم قول داده تا پایان فروردین، این تعداد خودرو به ۱۵ هزار عدد برسد. یک ماه پس از بازدید رئیس جمهور از پارکینگ ایران خودرو، تعداد خودرو‌های دپوشده این شرکت نصف شده است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *