قطعات خودرو

بررسی دانگ فنگ شاین مکس ۲۰۲۴، سدان وارداتی ایران خودرو در روسیه

شاین مکس ۲۰۲۴

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، دانگ فنگ شاین مکس ۲۰۲۴ با طراحی بدنه جدید در روسیه عرضه شد. این مدل که فقط در نسخه لاکچری به فروش می‌رسد، به ادعای شرکت سازنده قوی‌تر از تویوتا کمری است.

 

طراحی شاین مکس ۲۰۲۴

 

این سدان با بدنه عریض و خطوط کشیده خود یادآور نسل قبلی کمری است. در نمای جلو یک جلوپنجره بزرگ با تزئینات کرومی و چراغ‌های جلو با لبه‌های تیز دیده می‌شود. در پایین برش‌های مثلثی وجود دارند که سنسورهای لیدار در آن‌ها تعبیه شده‌اند. از نکات قابل توجه نمای جانبی می‌توان به قوس‌های چرخ پهن و چرخ‌‌های بزرگ اشاره کرد. در نمای عقب شاهد چراغ عقب سراسری و یک دیفیوزر ساختگی هستیم.

 

دانگ فنگ شاین مکس ۲۰۲۴

 

مواد به‌کاررفته از بالاترین کیفیت برخوردار نیستند و شکاف‌ها با چشم غیرمسلح قابل مشاهده هستند. البته در کابین شاهد داشبورد الکترونیکی، نمایشگر چندرسانه‌ای لمسی ذوزنقه‌ای و تزئینات چوبی شیک هستیم.

 

قیمت و آپشن‌ها

 

سدان دانگ فنگ شاین مکس ۲۰۲۴ در روسیه فقط در پیکربندی لاکچری با قیمت ۲.۹۹ میلیون روبل (1,707,290,000 تومان) عرضه می‌شود.

 

از امکانات این مدل می‌توان به فرمان برقی، چرخ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، چراغ‌های ال‌ای‌دی، حسگرهای نور و باران، آینه‌های جانبی برقی و دارای گرمکن، شیشه‌های جلو و عقب مجهز به گرمکن، سقف پانورامیک با سانروف قابل تنظیم، تودوزی چرمی، فرمان قابل تنظیم، پنل ابزار الکترونیک، دکمه استارت، شارژر بی‌سیم، سیستم تهویه تک‌منطقه‌ای، سیستم صوتی با ۹ بلندگو، نمایشگر لمسی سیستم چندرسانه‌ای، دوربین‌های سراسری و سیستم ضدسرقت اشاره کرد.

 

مشخصات فنی

 

این سدان به یک موتور ۱.۵ لیتری توربو بنزینی با توان ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر و جعبه دنده ۷ سرعته رباتیک مجهز است. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این مدل دیفرانسیل جلو ۸.۷ ثانیه و مصرف سوخت آن ۵.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

 

دانگ فنگ شاین مکس ۲۰۲۴

 

طول این سدان ۴.۷۹ متر، عرض آن ۱.۸۷ متر و ارتفاع آن ۱.۴۷ متر است. فاصله محوری ۲.۷۷ متری فضای داخلی مناسبی را برای سواری راحت فراهم می‌کند. گنجایش صندوق عقب این مدل ۴۲۸ لیتر اعلام شده است.

 

ایمنی

 

از سیستم‌های ایمنی سدان شاین مکس می‌توان به ترمزهای ضدقفل، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم ترمز کمکی، سیستم پایداری الکترونیکی و سیستم کنترل کشش اشاره کرد.

 

رقبا

 

با توجه به مشخصات فنی، سطح تجهیزات، تعداد آپشن‌های ایمنی، ابعاد بدنه و سایر پارامترها رقبای این مدل چینی شامل چری آریزو ۸، چانگان لمور، فاو بسترن B70، جک J7، تویوتا کمری، مزدا ۶ و کیا K5 هستند.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *