قطعات خودرو

دفاع مقدس، تصویری از نتیجه واگذاری امور به مردم است

اتاق ایران – شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای را صادر کرد.در متن بیانیه آمده است: هفته دفاع مقدس فرصت گرانبهایی برای بازخوانی حمایت‌های مردمی از یک نظام و به تصویر کشیدن نتیجه واگذاری کارها به مردم است.

حماسه عظیم مردم ایران در دوران هشت‌ساله جنگ و دفاع مقدس راه پرفروغ و ادامه‌داری است که امروز در سنگرهای اقتصادی جلوه‌ای دیگر یافته است.

اراده ملت بزرگ ایران در مقابله با تحریم‌های ظالمانه و به زیر کشیدن هژمونی غرب و سلطه نامبارک ایشان بر اقتصاد جهان درس مقاومت و آزادی را به بشریت ارسال کرد.

دیروز با شکستن حصر آبادان، ضعف و حقارت دشمن را صدر اخبار کردیم و امروز با شکست تحریم و فروش کالای خود در جهان (به خصوص کشورهای تحریم شده) قدرت افسران و سربازان اقتصادی کشور را تیتر محافل خبری جهان می‌کنیم. انشاالله با پیروزی نهایی در این نبرد نابرابر بار دیگر عظمت و شکوه مردم ایران را افسانه تاریخ می‌سازیم.

گرامی‌داشت دلاوری‌ها و رشادت‌‎های سنگرنشینان دیروز در صحنه نبرد نظامی، مشوق تلاش‌گران و برهم‌زنندگان توطئه‌های اقتصادی در شرایط کنونی کشور خواهد بود و نتیجه طبیعی آن تدبیری، همدلی و هم‌افزایی است. انشاالله پرتوان و با وحدت، گام‌های بلند بعدی را برخواهیم داشت.

وظیفه دفتر بسیج تخصصی تجار و فعالان اقتصادی در اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، روان‌سازی امور تجارت و رفع موانع از مسیر اقتصاد است تا در عمل شاهد رونق و جهش تولید باشیم. با این کوشش شاهد تغییر عملی در روند تولید و تجارت و صادرات‌محور شدن تجارت در کشور هستیم.

ما سنگرنشینان اقتصاد کشور با خون پاک شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی پیمان می‌بندیم که تمام توان و تلاش خود در تحقق آرمان‌های اصیل ارزشمند آنان را به کار خواهیم گرفت و انشاالله به زودی شاهد رونق اقتصادی و معیشتی مردم، افزایش اشتغال و تولید در کشور خواهیم بود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *