قطعات خودرو

دولت دست از سر بازار بر دارد؛ به تعادل می‌رسیم

آیا از عملکرد هیئت مدیره فعلی و دوره‌های پیشین اتحادیه راضی هستید؟

 بله؛  ازاعضای هیئت مدیره و دوره‌های قبلی اتحادیه راضی هستم و تا امروز برای هر کاری مراجعه کرده‌ام مشکلم به بهترین شکل حل شده است.

 چه پیشنهادی برای بهتر شدن کار اتحادیه دارید؟

 تنها انتظاری که دارم در رابطه با دادن مالیات است و امیدواریم که اتحادیه بتواند با تعامل با ادارات و ارگان‌ها، میزان مالیات پرداختی ما را کم کند. با توجه به اینکه هر روز یک قانون جدید در ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌ها وضع می‌شود، مردم سردرگم هستند و از اتحادیه می‌خواهم اگر در اختیارات آنها تعریف شده، بیشتر به فکر اعضا باشند و مشکلات آنها را در رابطه با ارگان‌ها و سازمان‌ها مخصوصاً در رابطه با مالیات تسهیل کنند.

متاسفانه در کشور ما هر روز بهانه‌ای برای سردرگمی مردم وجود دارد. یک روز مسئله شیوع کرونا، یک روز نوسان دلار، یک روز امضا شدن یا نشدن قطعنامه و غیره مطرح می‌شود. به اعتقاد من اگر دولت و مسئولان دست از سر بازار بردارند خود کسبه و بازاریان می‌توانند امور مربوط به خود را انجام بدهند. در حال حاضر دو ماه است که بازار تعطیل شده و بسته بودن بازار روی کار اصناف دیگر تاثیر می‌گذارد. اگر شما می‌توانید حرف‌های ما را منعکس کنید، لطفاً به مسئولان بگویید دست از سر بازار بردارند.

 به نظر شما برای برگزاری انتخابات اتحادیه حضور حداکثری لازم است یا حضور یک‌سوم از اعضا کفایت می‌کند؟

 البته که حضور حداکثری اعضای صنف در انتخابات اتحادیه بهتر است. اما حضور یک‌سوم اعضای صنف در انتخابات وجاهت قانونی دارد و به نظر من کافی‌ است. پدرم از قدیم آقای بخشی‌زاده، رئیس اتحادیه را می‌شناخت و من هم از اعضای پیشکسوت صنف راضی هستیم و برای هر مشکلی که به اتحادیه مراجعه کردم اعضای هیئت مدیره نهایت تلاش خود را برای رفع مشکل انجام دادند. بارها به چشم خود دیده‌ام نسبت به مشکلات اعضا بی‌تفاوت نیستند.

شما درانتخابات شرکت می‌کنید؟

من در هیچ انتخاباتی شرکت نمی‌کنم.

چرا شرکت نمی‌کنید؟ با توجه به اینکه درصورت افزایش تعداد رای دهندگان، نهادهای نظارتی به مجموعه و مسئولان اتحادیه اهمیت بیشتری می‌دهند؟

این کاملا درست است. شرکت حداکثری اعضا در انتخابات نشان دهنده پشتیبانی آنهااز اتحادیه است و مسئولان با نگاه مثبت‌‌ تری فعالیت اتحادیه را رصد می‌کنند. اما من به دلایل شخصی در هیچ انتخاباتی‌ شرکت نمی‌کنم.

شما از بیمه تکمیلی اتحادیه راضی هستید؟

بله؛ راضی هستم. رفتار و برخورد کارمندان بیمه هم با ارباب رجوع بسیار خوب است.

چه پیشنهادی برای بهتر شدن بیمه تکمیلی اتحادیه دارید؟

 به نظر من اگر ارائه خدمات به صورت آنلاین باشد خیلی بهتر است. چون هر بار باید برای ارائه برگه‌های آزمایش و رادیولوژی و موارد دیگر به دفتر بیمه تکمیلی مراجعه کنیم و اگر به صورت آنلاین باشد خیلی بهتر است.

 چند سال سابقه کار در بازار لوازم یدکی دارید و در چه رسته‌ای فعالیت می‌کنید؟

من  با پیروی از کسب و کار پدرم در رشته ماشین‌ های ژاپنی و نیسان‌های قدیمی در خیابان چراغ برق فعالیت می‌کنم. پدر حدود ۵۰ سال سابقه فعالیت داشتند و من از ۲۰ سال پیش در این بازار کار می‌کنم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *