قطعات خودرو

رادار RD6، جدیدترین رقیب تسلا سایبرتراک از چین می‌آید

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک،رادار RD6 جدیدترین پیکاپ الکتریکی ساخت چین است که قصد به چالش کشیدن تسلا سایبرتراک را دارد. به گفته مدیرعامل رادار، این شرکت مسیر ارتباط با مشتریانش را پیدا کرده است و آماده است تا فروش بالایی را تجربه کند. رادار RD6 به عنوان یک مدل مفهومی در سال 2019 میلادی معرفی شد.

 

رادار یکی از برندهای زیرمجموعه جیلی است که رادار RD6 نخستین محصول آن به حساب می‌آید. این پیکاپ به عنوان سبک زندگی در فضای باز شناخته شده است. رادار RD6 کوچکتر از فورد F-150‌ لایتنینگ است و به هیوندای سانتاکروز شباهت بیشتری دارد.

 

سه بسته باتری برای رادار RD6 قابل انتخاب هستند که شامل پکیج باتری‌های 63 کیلووات ساعت، 86 کیلووات ساعت یا 100 کیلووات ساعت هستند. موتور الکتریکی این پیکاپ نیز روی محور عقب آن قرار دارد که حداکثر 268 اسب بخار قدرت و 384 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

 

رادار RD6

 

بنابر گفته شرکت سازنده، مهم نیست کدام تیپ از رادار اردی6 را برای خرید انتخاب می‌کنید. تمامی تیپ‌ها از قابلیت شارژ V2L با پریزهای برق 220 ولتی بهره‌مند خواهند شد. این شارژر می‌تواند علاوه بر باتری خودرو، برق سایر ملزومات پیکاپ را نیز تامین نماید. رادار تخمین می‌زند که برد پیکاپش با بزرگترین بسته باتری 632 کیلومتر، با بسته میانی باتری 550 کیلومتر و با بسته کوچک 400 کیلومتر باشد.

 

رادار تاکنون 52 نمایندگی فروش و 24 مرکز خدمات پس از فروش در 50 شهر چین تاسیس کرده است. تحویل رادار اردی6  از طریق این نمایندگی‌ها آغاز شده است و به زودی صادرات آن نیز آغاز خواهد شد. رادار در کنار دیگر برندهای گروه جیلی همچون ولوو، پولستار، اسمارت، لوتوس و Zeekr قرار می‌گیرد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *