قطعات خودرو

رضایت‌بخش‌ترین برندهای خودرویی به اعلام کانسومر ریپورتز

پدال – همان‌طور که در ابتدا ذکر شد، هوندا با امتیاز ۸۲ از ۱۰۰ در جایگاه اول قرار گرفته و نسبت به امتیاز ۷۹ خود در مطالعهٔ سال گذشته، ۴ درصد پیشرفت داشته است. پس از این برند ژاپنی، ب‌ام‌و با ۸۱ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته و آئودی، رم و تسلا هم رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند. غیر از این برندها، تنها خودروسازان دیگری که بالاتر از میانگین رضایتمندی کل صنعت خودرو قرار گرفته‌اند، هیوندای، مزدا و تویوتا هستند که هر سه از ۱۰۰ موفق به کسب ۷۹ امتیاز شده‌اند. میانگین صنعت خودرو هم ۷۸ امتیاز است که ۳ درصد نسبت به سال ۲۰۲۰ بهبود داشته است.

در مطالعهٔ امسال، برندهای دوج، فورد، مرسدس بنز، نیسان، بیوک کادیلاک، کیا، فولکس‌واگن، ولوو، آکورا، شورلت، جیپ و لینکلن با امتیازی بین ۷۶ تا ۷۸ پایین‌تر از میانگین قرار دارند. دراین‌بین، اوضاع میتسوبیشی بسیار بدتر شده زیرا امسال امتیاز آن با کاهشی ۸ درصدی از ۷۷ به ۷۱ رسیده و در رتبهٔ یکی مانده به آخر جای گرفته است. آخرین رتبهٔ این جدول هم با ۷۰ امتیاز به کرایسلر رسیده است.

این مطالعه ایمنی، قابلیت اطمینان، پرفورمنس رانندگی، طراحی بیرونی، راحتی، داخل، کیفیت اپلیکیشن‌های موبایلی، تکنولوژی، مصرف سوخت و گارانتی خودروها را بررسی می‌کند. در مطالعهٔ سال ۲۰۲۱ رضایت خریداران تقریباً در همهٔ این موارد نسبت به سال قبل کاهش پیدا کرده و صرفاً رضایت از مصرف سوخت و گارانتی ثابت مانده است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *