قطعات خودرو

روغن موتور فلومکس TC-W۳ محصول جدید نفت پارس تولید شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار، شرکت نفت پارس در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین و به منظور تکمیل سبد کالای خود، محصول جدید با نام روغن موتور فلومکس TC-W۳ با تکنولوژی بالا و قابل رقابت از لحاظ کیفیت درحد و اندازه بازارهای جهانی تولید کرده که به زودی برای عرضه گسترده روانه بازار خواهد شد.

 

از مهمترین مزایای این محصول می توان به پاک کنندگی قوی، محافظت عالی در مقابل زنگ زدگی، افزایش طول عمر شمع و قابلیت امتزاج پذیری عالی با سوخت اشاره کرد.

 

محصول جدید نفت پارس، فلومکس TC-W۳ روغن موتور دوزمانه فاقد خاکستر سولفاته است که برایاستفاده در موتورهای بنزینی دوزمانه آب خنک Out board و موتورهای دوزمانه هواخنک که روغن TC-W۳ یا انواع قدیمی تر برای آنها توصیه شده کارایی بالایی دارد. این روغن، موتور را تمیز نگاهداشته و از بروز مشکلات ناشی از احتراق زودهنگام جلوگیری می کند.

 

این محصول در تمامی موتورهای هوا و آب خنک مانند قایق ها، جت اسکی ها، ماشین های چمن زنی، اسکوتر و ماشین های مخصوص زمین های گلف، در سیستم های پاشش مستقیم روغن در سیلندر و نیزبه صورت مخلوط در سوخت قابل استفاده است.

 

از مهمترین مزایای این محصول می توان به پاک کنندگی قوی، محافظت عالی در مقابل زنگ زدگی، افزایش طول عمر شمع و قابلیت امتزاج پذیری عالی با سوخت اشاره کرد.

 

شرکت نفت پارس با تولید انواع روانکارهای موتوری، دنده خودرو، صنعتی، دریایی، گریس ها وضدیخ و با استفاده از دانش فنی نیروهای متخصص و برخورداری از ماشین آلات و تکنولوژی هایروز دنیا یکی از برندهای شناخته شده در صنعت روانکاری ایران است که همواره محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای روز جهان تولید کرده است.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است