قطعات خودرو

سدان برقی جک J7 کرمان موتور به سامانه یکپارچه وارد شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، کرمان موتور اولین خودروی برقی با نام تجاری جک J7 برقی و با نام مدل E50A، از طریق سامانه واردات خودرو وارد بازار ایران می‌کند.

 

خودروی برقی J7 دارای مشخصات فنی قابل قبولی است که می‌تواند گزینه مناسبی برای مشتریان خودروهای برقی باشد. کرمان موتور با عرضه این محصول، به بازار رقابتی خودروهای الکتریکی ورود خواهد کرد.

 

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سدان برقی J7 در دوره جدید ثبت سفارش سامانه، به مشتریان عرضه خواهد شد. البته پیش‌بینی می‌شود که در آینده این خودرو به صورت مونتاژ داخل و با نام کی ام سی J7 برقی نیز تولید شود. این شرکت قصد دارد تا این خودروی الکتریکی را به صورت وارداتی و از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای خارجی، به فروش برساند.

 

 

 

جک J7 برقی

 

 

مشخصات فنی سدان برقی

 

سدان جک J7 برقی یا جک E50A از یک موتور الکتریکی 190 اسب بخاری بهره می‌برد که حداکثر گشتاور تولیدی 340 نیوتن متر است. نیروی حاصل از موتور الکتریکی از طریق یک جعبه‌دنده تک‌سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

 

سیستم تغذیه J7 برقی شامل یک باتری 50.1 کیلووات ساعتی است که بر اساس استانداردهای رسمی چین برای خودروهای برقی طراحی و ساخته شده است. این باتری از فناوری آب‌خنک بهره می‌برد که باعث عملکرد پایدار آن در شرایط آب و هوایی مختلف می‌شود.

از ویژگی‌های مثبت دیگر جک J7 برقی می‌توان به سیستم شارژ سریع DC آن اشاره کرد که می‌تواند ظرفیت باتری را از 30 درصد به 80 درصد در مدت 48 دقیقه برساند.

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده، حداکثر مسافت قابل طی با یک بار شارژ کامل 402 کیلومتر است. همچنین این خودرو می‌تواند شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 7.6 ثانیه طی کند که نشان‌دهنده عملکرد دینامیک قابل قبول آن است.

 

 

فضای داخلی جک J7 برقی

 

 

امکانات و تجهیزات

 

این خودروی سدان الکتریکی در نسخه میانی و با مجهزات کمتر نسبت به مدل KMC J7 عرضه می‌شود، اما با این وجود همچنان از امکانات رفاهی و ایمنی خوبی بهره‌مند است.

 

جک J7 برقی مجهز به دو کیسه هوا و سیستم ترمز ضد قفل ABS می‌باشد. همچنین ویژگی‌هایی همچون استارت دکمه‌ای، فرمان هیدرولیک، کروز کنترل، سنسورهای پارک و دوربین عقب، رینگ آلومینیومی 17 اینچ و نمایشگر لمسی را در خود جای داده است.

 

از دیگر مشخصه‌های رفاهی E50A می‌توان به تهویه مطبوع اتوماتیک، دسته‌دنده الکتریکی، ترمز پارک الکتریکی، سیستم اتوهلد و نیز چراغ‌های جلو و عقب LED اشاره کرد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *