قطعات خودرو

شرکت تویوتا و آرورا اینوویشن به دنبال تکنولوژی خودران

به گزارش قطعات خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت تویوتا و آرورا اینوویشن یک سال پس از اعلام برنامه‌های خود برای مشارکت در توسعه خودرو‌های خودران، اولین ناوگان نمونه‌های اولیه خود را عرضه کرد.

نمونه های اولیه براساس مینی ون سینا تویوتا ساخته و در تگزاس مستقر شده اند که برخی از آزمایش‌های چرخش دور و همچنین میزان سرعت و عکس العمل نسبت به تغییر مسیر برروی آن ها اعمال می شود. نمونه‌های اولیه همچنین باید نسبت به برخی تغییرات آزمایش شوند به طور مثال نسبت به تردد روی انواع جاده می‌توانند واکنش نشان دهند.

آرورا، سیستم خودران  آرورا درایور را توسعه داده و تویوتا این سیستم را در مینی ون سینا ادغام کرده است. آروار درایور دارای 2 سطح است که  سطح 4 نسبت به قابلیت خودرانی رتبه بندی شده است؛ در سطح پنج خودرو این قابلیت را دارد که به طور کامل خود تمام کارها را انجام دهد یعنی آرورا درایور می تواند به تنهایی برای مدت طولانی در شرایط خاصی رانندگی کند.

برنامه آرورا درایور توسعه یک سیستم خودران قوی است که می‌تواند در ناوگان تاکسی و کامیون استفاده شود. آرورا قصد دارد با پوشش جنبه‌های تامین مالی، بیمه و نگهداری و همچنین فناوری واقعی خودران، خدمات کاملی را به شرکت‌هایی که ناوگان را اداره می‌کنند، ارائه دهد.

به طور جداگانه، تویوتا برخی از قابلیت‌های خودران را در مدل‌های نمایشگاهی خود عرضه می‌کند. تویوتا میرای ۲۰۲۲ و لکسوس LS ۲۰۲۲ اولین خودرو‌هایی هستند که برخی از ویژگی‌های خودران را ارائه می‌دهند که تحت برند تویوتا Teammate دسته بندی شده اند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است