قطعات خودرو

پورشه ده‌ها رنگ جدید را برای اتومبیل‌های خود اضافه کرد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، پورشه از سال‌ها پیش این ویژگی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است، اما این اولین بار است که می‌توان این رنگ‌ها را در پیکربندی آنلاین پورشه تست کرد.

پورشه آنقدر به رفع نیازهای منحصر به فرد مشتریان متعهد است که در دهه 1950 یک پورشه 356 را با پوشش خز به فروش رساند. حالا مشتریان می‌توانند برای اولین بار از این ویژگی در سایت پیکربندی پورشه استفاده کنند. این آپشن برای تمام مدل‌های پورشه به جز ۹۱۱ که در ماه‌های آینده عرضه خواهد شد در دسترس است.

کاتالوگ رنگ‌ها شامل ۱۶۰ رنگ از پیش تأیید شده است که پورشه آن‌ها را برای تمام مدل‌های خود توسعه داده است. این خودرو برای کمک به مشتریان در انتخاب رنگ موردنظر خودشان فیلترهایی برای رنگ‌های متالیک و غیرمتالیک در سایت قرار داده است. مشتریان همچنین می‌توانند یک گروه رنگی را انتخاب کنند تا رنگ‌ها را از پالت رنگی خاصی انتخاب کنند.

پیکربندی آنلاین جدید پورشه به مشتریان اجازه می‌دهد تا رندر این خودرو رویایی خودشان را تماشا کنند. این باعث می‌شود مشتریان قبل از نهایی کردن خرید خود،‌ ظاهر واقعی خودروی خودشان را ببینند و در صورت نیاز آن را تغییر دهند. در این سایت حتی سایه‌ها،‌ هایلایت‌ها و اماکن شبیه‌سازی‌شده به مشتریان کمک می‌کنند تا بهتر بتوانند مدل و رنگ موردنظر خودشان را انتخاب کنند.

اگر مشتریان رنگ مناسبی برای پورشه خود پیدا نکنند چطور؟ این خودرو آپشن دیگری برای تمام مدل‌های خود به جز کاین ارائه می‌دهد که به واسطه آن مشتریان نمونه‌ای از رنگ موردنظر خودشان را به نمایندگی این خودرومحلی خود می‌برند. این نمونه رنگ به دفتر مرکزی این خودرو فرستاده شده و در آنجا تجزیه و تحلیل می‌شود. سپس این خودرو آن رنگ را روی مدل مدنظر آزمایش می‌کند و تنها در صورت قبولی در تست رنگ از آن استفاده خواهد کرد. اگر آن رنگ قابل استفاده نباشد، این خودرو تمام هزینه‌های مرتبط با آزمایش را پوشش می‌دهد، فرایندی سخت که گاهی اوقات تا یک سال هم طول می‌کشد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *