قطعات خودرو

عبور ایران‌خودرو از تولید نیم‌میلیونی

فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران‌خودرو از امروز

به گزارش قطعات خودرو به نقل از دنیای اقتصاد: گروه صنعتی ایران‌خودرو از مرز نیم میلیون دستگاه خودروی سواری و تجاری سنگین و نیمه‌سنگین عبور کرد. از ابتدای سال تا ۲۱ دی‌ماه با افزایش ۴۵درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گروه صنعتی ایران‌خودرو از مرز تولید ۵۰۰هزار دستگاه انواع خودروی سواری و تجاری عبور کرد و به این ترتیب به هدف تعیین‌شده برای تولید امسال و تحقق فرمان رئیس‌جمهوری مبنی بر افزایش ۵۰درصدی تیراژ تولید خودرو نزدیک‌تر شد.

 

 

براساس این گزارش، طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در سه‌ماهه پایانی سال تولید به بیش از ۲۰۰هزار دستگاه هدف‌گذاری شده است و تولید عبور مستقیم به عنوان یکی از دستاورد‌های مهم ایران‌خودرو در تحقق اهداف تولید ارزیابی می‌شود.

 

 

روند تولید در ایران‌خودرو شتاب گرفته و در تولید هفتگی نیز رکورد‌های جدیدی به ثبت رسیده است؛ به گونه‌ای که در هفته ۴۲ سال جاری، بیش از ۱۴هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو تولید شده که از هفته ۴۰ سال ۱۳۹۹ تاکنون بی‌سابقه بوده است.

 

 

در‌حال‌حاضر علاوه بر تولید، صدور فاکتور و اسناد خودرو از ابتدای امسال تا ۲۱ دی‌ماه افزایش ۴۳درصدی را تجربه کرده و در شاخص عرضه خودرو به مشتریان نیز در همین بازه زمانی رشد ۴۱درصدی به ثبت رسیده است.

 

 

گروه صنعتی ایران‌خودرو از خردادماه امسال با تولید خودروی سواری به صورت عبورمستقیم و از شهریورماه سال جاری با تولید محصولات تجاری و سنگین به شکل عبورمستقیم، موفق به افزایش کیفیت محصولات تولیدی، ارتقای رضایتمندی مشتریان، صرفه‌جویی بیش از دوهزار و صد‌میلیارد تومانی و نیز سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه شده است.

 

 

حذف خودروی ناقص از فرآیند تولید، یکی از فرامین هشت‌گانه رئیس‌جمهوری در بازدید سرزده از ایران‌خودرو بود که این مهم با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته محقق شده و دستاورد‌های آن نیز قابل‌مشاهده و اندازه‌گیری است.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *