قطعات خودرو

فراخوان ۷۴۰هزار خودروی جنرال موتورز

به گزارش قطعات خودرو به نقل از دنیای اقتصاد : یک فراخوان بزرگ دیگر از خودروسازان دیترویت امروز توسط اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) اعلام شد. این‌بار، جنرال موتورز منبع مشکلی در لامپ‌های روشنایی در روز است که بر حداقل یک خودرو از هر چهار خودروی برخی مدل‌های این شرکت‌ تاثیر می‌گذارد. خوشبختانه، این یک مشکل جزئی است که احتمالا به راحتی برطرف شود.

 

چراغ‌ های روشنایی در روز ممکن است در برخی از خودروهای بیوک، کادیلاک، شورولت و جی‌ام‌سی وقتی چراغ‌های جلو روشن هستند، خاموش نشوند.

 

جنرال موتورز در اطلاعیه فراخوانی خود در مورد این موضوع، هیچ آسیب احتمالی که می‌تواند در نتیجه مستقیم روشن ماندن چراغ‌ها رخ دهد، ذکر نکرده است.

 

با این حال، روشن شدن همزمان چراغ‌‌های جلو و لامپ‌‌های روشنایی در روز می‌‌تواند دید را کاهش داده و احتمال تصادف را افزایش دهد.

 

 

روشن بودن هر دو مجموعه چراغ نیز نقض استاندارد فدرال ایمنی خودروهای موتوری شماره ۱۰۸ است. جنرال‌موتورز هیچ‌‌گونه تصادف یا جراحت مرتبط با این مشکل را ذکر نمی‌‌کند.

 

 

در مجموع، ۷۴۰هزار و ۱۰۸ دستگاه خودرو در این فراخوان گنجانده شده است.

 

این فراخوان شامل خودروهای محبوبی مانند شورولت سیلورادو ۱۵۰۰، جی‌ام‌سی سیرا ۱۵۰۰، شورولت سابربن، تاهو، جی‌ام‌سی یوکان و کادیلاک اسکالید می‌شود. مدل‌های بیوک انویژن، کادیلاک CT۴ و CT۵ نیز در این لیست گنجانده شده‌اند.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *