قطعات خودرو

فرقی نمی‌کند چه کسی رئیس اتحادیه شود

«بهرام امینیان» در گفتگو با خبرنگار «قطعات خودرو» با اشاره به انتخابات اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات گفت: من خبر نداشتم انتخابات اتحادیه در هشتم تیرماه برگزار می‌شود. درحال حاضر تنها با تلفن کار می‌‌کنم و اصلا بازار نمی‌روم؛ زیرا مالیات مشکلات بسیاری برای من ایجاد کرده، به طوری که در سال ۸۹ حدود ۱۶ میلیون تومان به اداره مالیات پرداخت کردم.

وی ادامه داد: واقعیت این است ما مشتری گذری نداریم و افرادی که ما را می‌شناسند، همکاری خود را با ما‌ ادامه می‌دهند. ما کالاها را به صورت تلفنی به این افراد می‌فروشیم.

امینیان با اشاره به عملکرد اتحادیه افزود: متاسفانه اتحادیه هیچ کاری برای اعضای خود انجام نمی‌دهد. اتحادیه برای تمدید حق عضویت تنها هزینه دریافت می‌کند و در قبال آن خدماتی ارائه نمی‌دهد. من نمی‌دانم اتحادیه باید چه اقدامی انجام می‌داده و از انجامش کوتاهی کرده؛ اما باید دید ‌اتحادیه‌ها در دنیا چه اقداماتی برای صنف‌شان انجام می‌دهند و‌  اتحادیه ما نیز نسبت به انجام چنین مواردی اقدام کند.

وی بیان کرد: اینکه چه کسی رئیس اتحادیه شود، به حال من فرقی نمی‌کند. من خودم را کنار کشیدم و در انتخابات شرکت نخواهم کرد. اگر قرار است اعضای هیئت مدیره جدید برای اتحادیه کاری انجام دهند باید فعالیت‌های‌شان را ساماندهی کنند و خدماتی هرچند کوچک و پیش پا افتاده به اعضای خود ارائه دهند.

 امینیان با ۳۵ سال سابقه در رسته تخصصی اسکانیا در پاساژ پیروزی چراغ برق مشغول به فعالیت است. البته مدتی‌ است که مغازه خود را به دلیل مالیات بالا تعطیل کرده است.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است