قطعات خودرو

فروش پیکاپ تاگا H در بعضی نمایندگی ها تکذیب شد!

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، خودرو پیکاپ تاگا H که چند ماه پیش توسط صنایع خودروسازی پادرا به بازار کشورمان معرفی شد، به تازگی در نسخه‌های مختلف وارد کشور شده است و همچنین حواشی در خصوص آغاز فروش این خودرو در نمایندگی‌ها در فضای مجازی به گوش می‌رسد.

 

پیرو انتشار خبر ثبت نام پیکاپ تاگا H محصول وارداتی صنایع خودروسازی پادرا در نمایندگی‌های این شرکت، با کیارش افشاریان مدیر بازاریابی و ارتباطات این شرکت صحبت کردیم و از صحت این موضوع پرسیدیم.

 

کیارش افشاریان با اشاره به غیر واقعی بودن آگهی‌های فروش خودرو پیکاپ تاگا H در بعضی نمایندگی‌ها گفت: در حال حاضر هیچگونه شرایط فروش رسمی برای وانت پیکا تاگا H محصول وارداتی صنایع خودروسازی پادرا اعلام نشده و تمام آگهی‌ها و اخبار در این خصوص غیرواقعی است.

 

مدیر بازاریابی و ارتباطات صنایع خودروسازی پادرا در ادامه افزود: مخاطبان و علاقمندان به این خودرو و دیگر محصولات این شرکت برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش خودروها می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس padramotors.com مراجعه کنند.

 

او همچنین گفت: مخاطبان ما باید نسبت به اطلاعیه‌ها و اخبار غیررسمی هوشیار بوده و این موارد را از طریق منابع رسمی شرکت و نمایندگی‌ها معتبر شرکت صنایع خودروسازی پادرا پیگیری نمایند.

 

 

افشاریان در ادامه افزود: خودروهای پیکاپ تاگا H در حال گذراندن مراحل فنی و قانونی خود برای عرضه در بازار هستند و به محض فراهم‌شدن شرایط عرضه اخبار آن از طریق شرکت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

به گزارش تحریریه خودروبانک، پیکاپ تاگا H در 2 نسخه با فاصله محور بلند و کوتاه عرضه و با 2 مدل پیشرانه 3 لیتری دیزل و 1,8 لیتری بنزینی عرضه می‌شود. از لحاظ پیشرانه و توان فنی پیکاپ تاگا H از یک پیشرانه 1,8 لیتری مجهز توربوشارژر با توان 227 اسب بخار و 310 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد و به کمک یک گیربکس 6 سرعته دستی یا یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک نیروی تولیدی را به چهارچرخ انتقال می‌دهد.

 

 

یک نسخه دیزلی 3 لیتری نیز در سبد این شرکت قرار دارد که توان تولید 138 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور را داراست.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *