قطعات خودرو

فورد F-150 رپتور، خودرو محبوب سارقان!

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، فورد F-150 رپتور یکی از خودروهای محبوب سارقان طی مدت اخیر بوده است. اخیرا چند سارق اقدام به سرقت 13 دستگاه فورد F-150 رپتور به ارزش یک میلیون دلار از این شرکت کردند. سارقان به معنای واقعی در حیاط خلوت کارخانه فورد توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش دیترویت نیوز، پلیس در 17 ژوئن گزارش هایی مبنی بر سرقت پیکاپ‌ها را دریافت کرد و گزارش های بیشتری در آخر هفته منتشر شد. دقیقا مشخص نیست که پیکاپ‌ها چگونه به سرقت رفته‌اند اما گزارش‌های پلیس نشان می‌دهد که بدنه برخی خودروها در طی عملیات سرقت آسیب دیده است.

تاکنون پلیس دیترویت یک مظنون را در این زمینه دستگیر کرده است. سارقان قطعات فورد F-150 رپتورهای دزدیده شده را از یکدیگر جدا می‌کردند تا آن‌ها را در بازار لوازم یدکی به فروش برسانند. به همین دلیل اکثر خودروهای کشف شده در وضعیت مطلوبی به سر نمی‌بردند.

پلیس دیترویت در عملیات کشف فورد F-150 رپتورهای به سرقت رفته، چند فورد موستانگ شلبی GT500‌ نیز کشف کرد. چهار دستگاه فورد موستانگ شلبی GT500‌ در دسامبر 2021 هدف سرقت از کارخانه فورد قرار گرفته بودند که دو مورد از آن‌ها پیدا نشدند و اخیرا پلیس دیترویت موفق به کشف آن‌ها به همراه این خودرو رپتورها شده است.

 

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است