قطعات خودرو

فیات 500 مدل 2023 پلاک ملی گرفت، اولین وارداتی اروپایی پلاک ملی از ایتالیا

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، فیات 500 وارداتی توسط شرکت پارسیان موتور، موفق به دریافت پلاک ملی شده است. بخشی از محموله این خودرو به ایران آمده و نام آن در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی ثبت شده است. انتظار می‌رود ظرف روزهای آینده فروش رسمی این هاچ‌بک ایتالیایی در سامانه یکپارچه آغاز شود.

 

فیات 500 مدل 2023 یک هاچ‌بک شهری و جذاب است که برای نخستین بار در نمایشگاه دولت به نمایش درآمد. این اولین خودروی اروپایی وارداتی به ایران با پلاک ملی است و یکی از محصولات ماندگار صنعت خودروسازی ایتالیا محسوب می‌شود.

 

نسل اول فیات 500 در سال 1957 معرفی شد و از آن زمان تاکنون سبک خاصی برای این مدل حفظ شده‌ است. جدیدترین نسل آن از سال 2007 عرضه می‌شود و با تیپ‌ها و موتورهای متنوع، یک خودروی اقتصادی شهری یا اسپرت و پرقدرت است.

 

 

فیات 500

 

فیات 500 اکنون یکی از پرفروش‌ترین هاچ‌بک‌ها در جهان است. پارسیان موتور قصد دارد چند نوع موتور از آن را وارد کند اما در ابتدا مدل 1.2 لیتری با 69 اسب بخار قدرت و 102 نیوتن متر گشتاور عرضه می‌شود. در آینده مدل‌های هیبرید و 1.4 لیتری نیز وارد می‌شوند.

 

فیات 500 پارسیان موتور به امکاناتی همچون سقف شیشه‌ای، کیسه هوا، دوربین و سنسور پارک، نمایشگر دیجیتال، تهویه اتوماتیک، فرمان برقی و … مجهز است. به طور کلی نسخه‌های تقریباً فول‌آپشن این خودرو برای بازار ایران انتخاب شده‌اند.

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *