قطعات خودرو

فیجیتال، جایگزین کسب و کار دیجیتال

بسیار ساده است که از طریق تلفن همراه تان یک خرید انجام دهید. همه چیز با دقت نسبتاً زیاد برنامه ریزی شده و انجام می شود. انتخاب جنس، مقایسه، بررسی قیمت،زمان و نحوه تحویل یا مرجوع کردن اجناس همگی به سادگی صورت می گیرد.
اما مردم از خرید یک چیز دیگری هم می خواهند؛ لذت خرید
لمس کردن، دیدن با چشم، گفت وگو با فروشنده، قدم زدن در فروشگاه همگی لذت بخش هستند. اما موضوع وقت و هزینه رفت وآمد، چرب زبانی فروشنده و گول خوردن در خرید نیز مهم و دغدغه آوراست.


راه میانه


بررسی های اولیه در اپلیکیشن‌ها، فروشگاه های اینترنتی و اعتماد به برندها، خریدار را آگاه، مسلط و مصمم می کند. حالا رفتن به فروشگاه یک دلیل واقعی دارد. او وارد فروشگاه می شود تا آنچه می خواهد را ببیند. پس فروشگاه های آینده باید قدرت شخصی سازی داشته باشند. چون در فروشگاه های آینده ازدحام نخواهیم داشت.
خریداران با برنامه و اطلاع قبلی وارد فروشگاه می‌شوند. فروشنده مثل یک دوست قدیمی که اطلاعات زیادی در مورد سلیقه و رفتار او می‌داند پیشنهادهای دقیق و نهایی را پیش روی مشتری می‌گذارد. این یهنی فروشگاه بیشتر یک شوروم است.

ترکیب انسان و تکنولوژی

فرد برنده کسی است که بتواند از فن‌آوری به گونه‌ای استفاده کند که احساسات، باورها و رفتار اشخاص نیز هم‌چنان قوی و تعیین کننده باشد. هیچ کس دوست ندارد کانالیزه، مجبور و مقهور اراده بزرگتری شود. توسعه دهندگان فضای دیجتیال این را به خوبی می‌دانند بنابراین تمرکز خود را بر شخص محوری گذاشته اند. آن ها با استفاده مستمر از داده‌های خرد و کلان رفتار خریداران را پیش بینی می کنند و پیشنهادهای خرید مناسب سازی شده ای را ارائه می کنند.
اصلاً قرار همین است تکنولوژی در خدمت انسان مدرن هرکس خلاف این حرکت کند؛ مزیت خود را از دست می‌دهد. حتی در دنیای سیاست نیز شاهد خواهیم بود که مردم از سیاست‌مدارن انتظاردارند، ارزش های اصیل انسانی مثل شکیبایی، خرد ورزی، نوع دوستی، حفظ طبیعت و احترام به همه انسان ها را کاملاً مد نظر و مبنای عمل خود قرار دهند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *