قطعات خودرو

«لاماری» در ارزیابی کیفی، رتبه اول را به خود اختصاص داد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پرشین خودرو، خودروی لاماری ایما که یکی از پرطرفدارترین کراس اوورهای کشور است، در جدیدترین گزارش کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد صنعت، با امتیاز 18.3 در رتبه نخست خودروهای مشابه قرار گرفت.

 

 

آبان ماه ISQI از کیفیت خودروهای تولیدی، خودرو لاماری ایما می تواند بر اساس پارامترها و شاخص های این شرکت به با کیفیت ترین خودرو در بین خودروهای هم رده دست یابد.
Lamari Ima یک دستگاه قابل اعتماد و قدرتمند در بخش فنی است. این خودروی کراس اوور دارای موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو در زیر کاپوت است که به سیستم GDI نیز مجهز شده است.
این موتور می تواند 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن بر متر گشتاور تولید کند و گیربکس Lamari Ima یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک با دو کلاچ است که نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند.
مصرف سوخت Lamari Ima در شرایط استاندارد تقریباً 6.6 لیتر در هر است 100 کیلومتر.
در بخش فنی خودرو لاماری ایما قدرتمند و کارآمد است که ارزش خرید آن را از رقبای خود بالاتر می‌برد.
این خودرو دارای ویژگی هایی مانند استارت بدون کلید، ترمز دستی برقی با نگه داشتن خودکار، چندرسانه ای با صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی، کنترل تهویه مطبوع اتوماتیک، تنظیم برقی صندلی راننده، دوربین عقب، دوربین ثبت رویداد، فرمان سه حالته، گزینه حالت رانندگی اکو است. . ورزش ها. ، نور روز، سنسور نور، کروز کنترل، سقف پانوراما، سیستم تصفیه هوای کابین (AQS)، جعبه خنک کننده، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، کنترل کشش (TCS)، کنترل استارت کنترل سرعت تپه (HAC)، سرعت تپه کنترل (HDC)، سنسور فشار باد تایر و 6 کیسه هوا مجهز شده است.
خودروی لاماری ایما در آخرین طرح فروش خصوصی با قیمت قطعی یک میلیارد و 431 میلیون تومان عرضه شد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *